1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat gaat niet ;)
     
  2. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee werkt niet. Ik heb alles gedaan wat u zei maar ik zie ze nogsteeds niet.
    Tversity staat gwn aan maar ffdshow zie ik zeg maar niet actief..?
    En ik weet niet hoe ik hem actief moet laten staan..

     
  3. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ps3 media server heb ik de ondertittel aan de praat gekregen alleen soms na 2 minuten steeds blijft het vastzitten en gaat dan weer verder..
    Hoe kan ik dat haperen oplossen?
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ok, waarschijnlijk is dit al eerder gepost, maar ik heb DE oplossing gevonden voor iedereen met Windows XP. Als je Xbox 360 je PC niet kan vinden moet je deze stappen eens volgen, bij mij werkte het iig:

    Heres my revised walkthrough:

    1) Make sure your 360 is on.

    2) Goto Start -> Run: Type in "services.msc" without quotes.

    :cool: Find the service called "Windows Media Player Network Sharing Serivce", Right-Click on it and select Stop. Close the Window.

    4) Double Click "My computer", Select Tools -> Folder Options.

    5) In the Folder Options windows, select the "View" tab.

    6) Select "Show hidden Files and folders", and UNcheck "Hide protected operating system files".

    7) Hit Apply, Hit Ok.

    8) Double-Click on your C drive. If you see a folder called DRM then goto step 7.

    9) Double-Click the "Documents and Settings" folder, double-click the "All Users" folder.

    *If you still cant find your DRM folder, Goto Start -> Run , Type in "regedit" without quotes. Expand "HKEY Local Machines" -> Expand "Microsoft" -> Expand "DRM". Double Click on the file in the right side of the window called "DataPath". In the new window called "Edit Binary Value" it should list the datapath to your drm folder along the rightside, itll look kind of scrambled. *

    10) Double-Click the "DRM" folder, Click Edit -> Select All. Then Delete.

    11) Select Tools -> Folder Options.

    12) In the Folder Options windows, select the "View" tab.

    1:cool: Select "Do not Show hidden Files and folders", and check "Hide protected operating system files". Select Apply, Select OK.

    14) Goto Start -> Run: Type in "services.msc" without quotes.

    15) Find the service called "Windows Media Player Network Sharing Serivce", Right-Click on it and select Start.

    16) Go into Windows Media Player 11, and make sure your 360 is detected and "Allowed" to share.

    17) Goto your 360, Select Music or Pictures, Select Computer, Select Yes, and hopefully your pc will now be found. If not, then your problem lies somewhere else. Sorry.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  5. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gister de Xbox 360 Wifi network adapter 'N' (2 antennes) gekocht.
    Ik stream met ps3 media server met mijn imac. maar telkens als ik ps3 media open dan vind ps3 media server me 360 niet.... Hoe kan ik dit oplossen ?
     
  6. Brasco

    Brasco Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,

    Ik zit even met het volgende....

    Ik heb vroeger de ''de oude'' xbox 360 in bezit gehad en een computer met XP. Bij XP zat Media Player 11 en kon ik zonder problemen drie vinkjes plaatsen en ik kon m'n complete media bibliotheek naar m'n xbox streamen....

    Nu heb ik een Xbox Slim, een computer met Windows 7 én Media Player 12. Alleen sinds ik Media Player 12 heb, kan ik met geen mogelijkheid iets naar m'n xbox sturen....
    Ik heb alles aan gezet onder het kopje ''streamen'' maar ik krijg mijn xbox niet in de lijst te zien....

    Downgraden naar Player 11 is erg lastig, Player 12 is geïntegreerd en zodra de installer van Player 11 aangaat geeft die de melding dat er een nieuwere versie is geïnstalleerd.

    N.B. Vroeger gebruikte ik ook wel een een torrent cliënt (Vuze) om te streamen. Nu met windows 7 laat de xbox zich ook niet meer zien in dit programma

    Enige hulp is erg welkom. De afbeeldingen en eigenlijk de tutorial wijkt enorm af voor Windows 7 en werkt niet voor mij. Als het iemand gelukt is om met Media Player 12 iets te streamen, graag een antwoord.

    Vriendelijke groet,
    Brasco
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je in WMP naar 'Streamen' gaat en daar op 'Meer streamingopties' klikt, krijg je de Xbox 360 niet te zien? Is 'Apparaten automatisch toestaan mijn media af te spelen' afgevinkt? Die moet in ieder geval op ja, dan hoort de Xbox 360 ook in de lijst te staan bij 'Meer streamingopties'. In het geval de console op Xbox Live aangesloten is geweest en ja na het maken van een actieve verbinding geprobeerd hebt een verbinding te maken met je computer.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik neem aan dat je windows 7 hebt?

    --> start tik in media --> selecteer Opties voor mediastreaming en kijk of je delen aan hebt staan
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand hoe ik mijn verbinding weer fatsoendelijk krijg? Merkte het toen ik op mijn xbox muziek wou luisten via mijn laptop, maar ik opeens geen muziek kon luisteren. NAT heeft altijd al opengestaan en voor de zekerheid heb ik hem zojuist nog opnieuw ingesteld, en de router opnieuw aangezet.
    Ik kan 'bestanden delen' op ingeschakeld zetten, en dan kan ik ook even muziek luisteren via mijn xbox, maar na een minuut springt het weer weg.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
  10. Huubster

    Huubster Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb net een nieuwe laptop gekocht en wilde dit dus doen(oude tv, geen hdmi input), maar in het studentencomplex waar ik ga wonen kan ik zelf niet bij de router, er zit alleen een ethernet kabel output tegen de muur. Als ik daar d.m.v. een splitter een kabel naar mijn laptop leidt en de ander naar mijn xbox kan ik dan verder gewoon de instructies volgen en zodoende toch weer heerlijk films van mijn laptop op mijn tv kijken?

    alvast bedankt en sorry als het al in de eerdere 60 pagina's gevraagd is.
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Een vriend van mij wil via zijn laptop dinge naar zn xbox streamen, windows xp, aangezien in dit topic alleen de guide voor vista staat, en ik zelf al wat heb geprobeerd maar er niet uitkwam.
    Dus weet 1 van jullie een oplossing.
    Edit*
    Lees net de post van tripletth
     
  12. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt het met WMP11 van Windows 7? Mij lukt het niet :/
     
  13. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Kan ik via vlc een film met de ondertitels streamen naar mijn xbox?
     
  14. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je met vlc niet streamen naar de xbox.
    Je zou tversity of vuze kunnen gebruiken.;)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  15. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Ja, maar zijn de ondertitels er dan ook bij? (Ondertitels die niet in het filmbestand zitten)
     
  16. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou bij beide de ondertitels mee kunnen streamen. (weet niet 100% zeker)
    De ondertitels moeten dan exact dezelfde naam hebben als de film.
     
  17. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Thx man. Zal het eens proberen :)
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik wil m'n voor de 360 correct geformateerde usbstick gaan gebruiken voor .avi of .wmv af te spelen. Als ik de usb benader vanaf de xbox, zie ik dat er bijna 7GB nog vrij is. Er staat slechts 1 saved-game op.
    Als ik vervolgens via windows verkenner de film op de stick wil zetten, heb ik nog maar iets van 2 MB tot m'n beschikking.....

    Los van de vraag hoe dat kan, wil ik eigenlijk weten hoe ik dus de film op de usb kan zetten, zodat die vanaf de 360 afgespeeld kan worden.
     
  19. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Fat32 formatteren.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Iemand die me kan helpen ?

    Ik wil mijn 360 aansluiten op mijn pc maar mijn pc vind mijn 360 niet terwijl ze op hetzelfde netwerk zijn aangesloten. Hoe kan ik het vindbaar maken ?

    [​IMG]

    Heb btw de stappen uit de startpost geprobeerd maar ik kan die instellingen niet vinden aangezien ik W7 heb.

    EDIT: Heb net mijn Firewall uitgezet en opnieuw geprobeerd maar hij blijft in windows media center hangen op Extender configureren en zegt dan Configuratiefout. Waarom gaan dit soort dingen nooit bij mij goed ?? :'-(
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2011

Deel Deze Pagina