1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Als je al een liedje aan het afspelen bent wel. Je moet een nieuw liedje selecteren dan moet dat werken. Bij mij werk het iig.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is net gelukt, moet dan wel echt op play button drukken.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo, m'n MBP even voorzien van een 500GB schijf. M'n 320GB liep een beetje vol.
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ah joh alles zit toch straks in de cloud :+

    Heb afgelopen weekend mijn vriendins macbook 1,1 van 512MB naar 2Gb geholpen.
    3tientjes en dat ding loopt weer als een trein!
     
  5. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    momentus xt schijfje of gewoon gewoon?
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon Seagate 2,5" schijf. Geen SSD.
    Niet te betalen in die capaciteit.
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen last met het afspelen van Flash? Als ik een youtube video wil kijken beginnen de ventilatoren als een gek te draaien en het CPU gaat naar 30-60% (zowel voor de flash plugin als Firefox 5).

    Had hier vroeger nooit last van, maar sinds ik Firefox 5 (eerst niet dacht ik) lijkt dit probleem begonnen te zijn.

    Iemand een oplossing?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mac en Flash zijn nooit een goede combinatie geweest.
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Windows laptops (en vooral AMD's) hebben er ook veel last van als ze wat ouder worden.

    Weinig aan te doen helaas.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als OS X Lion straks uitkomt wil ik deze graag installeren met een clean install. Kan ik dit eigenlijk wel via de App store?
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Is het mogelijk om op een Macbook het geluid van bepaalde programma's uit te schakelen terwijl?
    Zodat ik dus niet het volume aan de centrale volumeknop uit hoef te draaien.

    Ik heb namelijk een spel waarbij ik het volume niet via opties kan uitzetten, maar ik wil wel muziek afspelen tijdens het spelen.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik neem aan van wel. Anders pak je toch je Snow cd en duurd het een half uurtje langer?
     
  13. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand (ik gok rivanov :p) hoe ik mappen geforceerd uit mijn navigatiekolom kan verwijderen? eruit slepen werkt namelijk niet bij de mappen omdat die mappen niet bestaan op deze iMac
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Is er een progje waarin je byv een timer in kan stellen. Dat als de timer klaar is, dat je macbook dan in sluimerstand gaat?
     
  15. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Om het te verkorten zijn er de mogelijkheden om zelf een OS X LION disc te maken zoals hier hier/ beschreven.

    Officieel is het eerst Snow Leopard installeren -> updaten naar 10.6.8 en dan update naar LION. Maar met de hierboven manier kan je na een install je eigen DISC maken... of zijn er websites die al de install Disc aanbieden ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  16. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Gewoon te doen in je systeemvoorkeuren. ;)

    Even naar Energiestand
    [​IMG]

    En dan naar schema
    [​IMG]
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Eerste was al voldoende. Dan gaat ie in sluimerstand als ik naar bed ga, zet altijd muziek nog aan als ik ga slapen, alleen m'n reciever gaat uit na een uur. Macbook nu dus ook als het goed is.
     
  18. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ook goed. ;)

    Ik heb ook even een vraag.. Heeft iemand ervaring met het delen van mobiel internet vanaf een Nokia naar een Mac? Ik kom veel tegen over de PC Suite die je moet gebruiken, maar dat is er niet voor de Mac. Is er een alternatief waarmee het moet werken? Ik gebruik nu een Nokia N79 met T-Mobile.
     
  19. Moltifao

    Moltifao Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn programma's die je 3G verbinding doorsluizen naar een zelf opgezet wifi netwerk. Je telefoon fungeert dan als het ware als wifi hotspot. Ik ben even de naam kwijt, maar met een beetje googelen moet je dat wel kunnen vinden. Werkte altijd prima op mijn E71.

    edit:
    http://www.joiku.com/
    Dat was 'm. Kost wat, maar voor mij dubbel en dwars het geld waard. Zijn vast ook wel gratis alternatieven te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Yeah!

    [​IMG]

    [​IMG]

    Nog twee examens te gaan en dan ben ik Certified System Administrator, dit examen was één van de drie daar voor nodig zijn. Hoger kan niet. :)
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina