Laats was ik aan het gamen met halo. Toen ik ineens tijdens de missie een pistol vond. Ik schoot en bleek dat er een shotgun kogel uit kwam, best vet!! Ik d8, mmm foutje in het spel, als dit het enige is dan laat maar zitten is wel cool enzo. Maar toen ik een sniper in beeld had met 10x60 rounds en vol automatisch schoot moest ik toch ff bijkomen van dit maffe wapen Ik wilde dit niet meer want je weet niet waar je dan aan toebent tijdens het spel. Ik heb alles van HALO van de harddisc gekicked. En wat denk je?? Hij doet nog steeds raar. Hebben meer mensen hier last van, ik heb veel getuigen die dit hebben gezien, het is dus geen lul verhaal. En nog een vraagje, wie zijn de "guardiens" bij Halo. Tijdens multiplayer mol ik soms iemand die mij ook molt en krijg je "je were killed bij the guardiens" mijn vraag is wie is dat die is helemaal nergens ingesteld als speelbaar character
Ik gheb geen idee. Het enige wat ik gehad heb is dat bij de Assault Rifle mijn kogels uit de rechthoek van het scherm kwamen in plaats van uit de loop.
waarschijnlijk 10 uur toen hij teveel had gedronken? lijkt me weinig mee te maken te hebben.....toch?
ja wij hebben ook een keer iets dergelijks gehad. Bij ons lag het toen aan de cd... We hebben toen em snel geruild voor een andere. Toch is het niet normaal dus ik zou even contact opnemen met de xbox customer service om te vragen wat je het beste kan doen...
Waarom zouden we dit niet geloven??? Kijkt iemand wel eens naar de demo disc video's van O-UK-XBM? daar zie je allemaal bugs die gewoon op dvd zijn opgenomen en ook dat soort... maar nu ff ontopic: nee ik heb nog nooit last van een bug gehad bij halo maar misschien is je cd vies of het laatje waar ie ingaat is iets mee??? anders weet ik het ook niet. en die gasten waar je het over had... daar heb ik echt nog nooit van gehoord
Jup ik heb dit ook wel eens gehad, maar dat lag bij mij aan de save game. het is volgens mij niet ernstig ofzo hoor
Bas, dat hebben we toen op school ook allemaal al gezien, in the Maw was iemand aan het spelen met een pistool dat als een shotgun reageerde, precies hetzelfde dus. The Guardians krijg je volgens mij als de twee flagcarriers elkaar doodslaan, als je vermoord wordt door The Guardians krijg je trouwens een Suicide Penalty.
Ik heb ook vaker dat mn raket helemaal naar rechts schiet als ik net op de grond ben gesprongen. Er is trouwens ook een bug dat je in The Maw geen combat forms tegenkomt in de engine room... Een keer gehad, was wel makkelijk toen.
Met HBO bedoelt hij denk ik halo bungie org,mischien dat je dat niet wist... Btw ik kan je veel bugs laten zien en glitches the master(ik ben die gast die jou steeds neerschoot met unreal ) Dus ik weet dat je op XBC kan. En Guardiens is als iemand dood gaat door een ander die al dood is dat gebeurt soms.Bijvoorbeeld je bent veel geraakt en je jumped naar beneden en krijgt nog is zoveel schade dat je sterf.Dan komt soms de guardiens,je krijgt geen minpunt van je kills en die ander geen pluspunt. En ik had dat ook is wat jij zei over die rare wapens,tenminste me vader hij had een shotgun/sniper zag eruit als een sniper en schoot als een shotgun.Je hebt toch geen gemodde xbox met cheats ofzo dat het daardoor komt?Je weet maar nooit
Meestal krijg je toch een kill als je dood bent en daarna iemand vermoord. Bijvoorbeeld ik wordt neergeschoten, maar voordat ik doodga gooi ik nog een granaat. Als dan iemand doodgaat door mijn granaat heb ik gewoon een kill. Zoals ik eerder al heb gezegd krijg je dit volgens mij als de twee flagcarriers elkaar doodslaan.
Heb je weleens een demo gekocht van Off. Xbox magazine??? Of gezien?? want bij een van die demo's zit er een filmpje bij met bugs van Halo. En echt dan wil je het nadoen en dan lukt het niet... maar het is wel vaag hoor dat zo iets in dit spel kan zitten.
Het komt maar zelden voor maar het is volgens mij toch als er gewoon 2 mensen op precies hetzelfde moment doodgaan(elkaar killen) maar het is niet alleen met de flag dat weet ik zeker,ik speel heel vaak halo online en zoals ik bescreehf jump naar beneden(door een granaat vlieg opzij maar sterf niet maar als ik land wel) en dan krijg ik soms die melding.