1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor die playlist heb je ze allebei nodig, en heb dus alleen defiant.
    En heb vanochtend achievement van 75gs van 2 flaggen stelen in custom game gedaan :)
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat gedaan? Kan toch alleen in een matchmade game?
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is een glitch, als je hem ook wil:
    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=300051

    daar moet je die 3 gamemodes downloaden, die game modes zijn de normale alleen denk de xbox dat custom dan online is ofzo.
    als je bij bungie dan inlogt met je xbox-email dan downlaod hij het als je bij halo naar active tranfers gaat. :)
     
  5. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
  6. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ze sprongen steeds de map af :+
     
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebbe jullie nou gewonnen of verloren? :p
     
  9. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    .....
     
  10. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel over de competitie van gamer01 waar ze gisteren een toernooitje hielden van halo
     
  11. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh haha ik dacht al. En zijn er nog mensen die vaak reach spelen hier, voeg me ff toe als je die slechte teammates zat bent.
     
  12. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil binnekort ook weer Reach oppakken, zijn er hier mensen die custum games spelen, dat vind ik meestal toch het leukste?

    Voeg me anders ook maar toe: Renegadez NL
     
  13. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, eindelijk m'n k/d ratio naar 2.00. :)

    Lekker dood hier.
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke playlist?

    Iemand zin in een toernooitje? Misschien pept dat een beetje de boel op, gratis toernooi en je kan 100 euro winnen. Beetje jammer dat ik niet mee kan doen, ben dan op vakantie.

    http://www.reflexgt.com/home.php
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gemiddelde. Maar ik doe het meest Invasion en daarna SWAT.
     
  17. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die zin hebben in een zelf bedachte Custum Game?

    Stuur me dan even een friend request :)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Voor een tijd terug deze gamer weer opgepakt. Zit toch echt wel epische momenten in. Vond vooral een van die missies, in New Alexandria, erg goed. Heerlijk dat gevoel de eerst paar kilometers alleen te moeten lopen. Sfeer was goed, zeker als je gewond aan de missie begint en weinig ammo in je pistol hebt zitten, wat ook nog eens je enige wapen is. Einde van game was ook erg goed, MP van de Halo serie heeft mij nooit echt getrokken. Het systeem en de menu's om in een SP of MP potje te komen vind ik nogal tegenvallen. Het hoeft van mij niet allemaal zo futuristisch ingewikkeld. Hou het een beetje simpel. Het moet immers een doel dienen, niet er leuk uit zien, dat komt pas op de tweede plaats, imho.
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik juist een van de vele goede dingen aan Halo: Reach. Heel veel informatie te vinden in deze menu's en dan heb je wat te doen terwijl je aan het zoeken bent naar een match of hierop wacht. Multiplayer vond ik echt onwijs goed gedaan in Reach, alleen merk ik wel dat er nu vooral alleen nog de pro's over zijn.

    Vroeger speelde ik nog wel eens Team SWAT en toen stond ik vaak wel bovenaan, tegenwoordig is dat echt niet meer zo. Heeft waarschijnlijk vooral met hogere rank te maken, dat je ingedeeld wordt bij andere high-ranked-spelers, maar vind het wel jammer op zich, Team SWAT is voor mij nu onspeelbaar. :9
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Misschien heb je wel gelijk dat je dan wat te doen hebt, maar ik heb het liever op een manier zoals het in Battlefield gaat.

    Goddank is het systeem in Halo nog altijd een stuk beter dan in de COD games. Die zijn al sinds COD 2 online verneukt. Dat was ook de enige en laatste COD die ik online veel gespeeld heb. Voor de rest alleen COD online gespeeld als ik een review moest tikken.

    Halo doet het gelukkig een stuk beter dan COD online en zou ik ook veel liever weer oppakken dan eerder genoemde.

    Moet wel zeggen dat de MP van Halo 3 nog altijd de beste is, vooral qua maps.
     

Deel Deze Pagina