Wat vinden jullie er van over deze spel want op de filmpje van gamespot vertellen ze dat op xbox versie framerate problemen heeft als je bijv gaat pasen enzo dus ik twijfel om te kopen of moet w8 op fifa 2003. en kunnen jullie een punt bij geven????
Ik ken iemand bij mij in de buurt die die Fifa 2002 heeft. Ik heb hem nog niet gespeeld, maar we gaan a.s. maandag of dinsdag van games switchen. Hou je op de hoogte. Hij lijkt mij wel vet, maar ik koop eigenlijk alleen maar xbox only games.
Het lijkt me wel een goede game. Ik heb FIFA 2002 hier al bijna kapot gespeeld op men pc, dus ik denk dat ik hem wel ga halen voor op men xbox.. De reviews ervan waren toch goed dacht ik.. greetz, Nitroke PS. misschien volgende keer toch je post eens nalezen voor je hem verstuurd..
de fifa reeks zijn toch allemaal wel goed...............maar kzou toch ff wachten op 2003 want die komt ook wel snel?? toch??
Heb hem van de week gespeelt op de PS2...is zelfde gameplay als de andere fifa-reeks. Echter wel mooie gfx. Op de PS2 leken (sommige) spelers echt waanzinnig. Nu nog op de xdoos spelen kijken of ie daar aan mijn verwachtign voldoet, maar dat zal wel.
TIP Als ik jou was zou ik ff kijken bij de gamessectie van dit forum. en dan ff naar de thread 'ISS2 al gespot?' zoeken, ik heb daar gister namelijk een aantal links voor reviews over ISS2 en FIFA2002 gepost.
World cup 2002 Ik heb 2002 FIFA worldcup gisteren gekocht en ik moet zeggen dat ie absoluut niet tegenvalt. De besturing is alleen vet wennen als je met voetbal alleen een pc gewend bent Verder geen kwaad woord over deze FIFA game, al is het jammer dat ik nog maar 1 controler heb, multiplayer beats all namelijk
hey tokke kom me geest niet lullen met je 2003, in de titel van deze thread staat toch duidelijk 2002! Maar wat duidelijk is, is dat de meningen nogal verdeeld zijn over Fifa 2002 en hetzelfde geldt voor ISS2.. En fifa komt echt nog niet zijn 2003 promoten als ze net een nieuwe game op de markt hebben gebracht. Tot na het wk zal er wel weinig nieuws zijn.
He blinde koe! Kijk nou eens bovenaan er staat: fifa 2002 worldcup??? Wat vinden jullie er van over deze spel want op de filmpje van gamespot vertellen ze dat op xbox versie framerate problemen heeft als je bijv gaat pasen enzo dus ik twijfel om te kopen of moet w8 op fifa 2003. en kunnen jullie een punt bij geven???? Er staat toch duidelijk: of moet ik wachten op fifa 2003!!!!
ALS fifa 2003 komt op Xbox......... En ga hier a.u.b. elkaar niet lopen uitschelden! sommigen kunnen er ook nix aan doen dat ze scheel geboren zijn
met fifa 2002 bedoel ik fifa 2002 worldcup.. aangezien 2003 nog niet bestaat... maar ik kan er natuurlijk niet vanuit gaan dat iedereen zo goed op de hoogte is.. en aangezien iemand twijfelde om fifa 2002 wc te kopen.. leek het mij handig hem een paar links naar reviews te geven... buiten w88 op fifa 2003 is ISS2 wellicht ook een goede keuze :r tokke misschien goed idee als je een thread opent voor fifa 2003 (wie weet zijn er meerdere mensen die eindeloos kunnen w88 op iets waarover nog niks bekend is) maar waar we het allemaal overeens zijn.. is dat het beter zou zijn als die er wel was (om maar is positief af te sluiten)
nou ten eerste vind ik fifa 2002 een kut spel en het spel loopt ook vaak vast, ik heb ook andere mensen gevraagt met fifa en daar liep die ook vaak vast ik heb hem meteen geruild. en ik vind dat world cup gedoe niet leuk. ik wil liever alle team, psv, ajax, valencia, real madrid en noem maar op.
hey killabee, heb je ISS2 nog niet geprobeerd.. daar kan dat wel.. ik denk dat ik die ga halen.. alleen die a.i. schijnt gefokt te zijn. maar als ik zelf een oordeel kan vellen (als ik hem gekocht c.q. gespeeld heb) laat ik het weten
Ik heb ook staan twijfelen tussen ISS2 en Fifa2002 (helaas weinig kans zonder NL erin..) uiteindelijk maar F1 2002 genomen omdat ik: 1. geen site kon vinden over ISS2 ? (konami.com?? wat een kutsite, xbox.nl??.com niks niks) 2. Fifa2002 dus zonder NL komt
Nog nieuws over een eventuele release van een ECHT goede soccer-game: Pro Evolution Soccer.....ook van Konami, trouwens.