[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Boeken gelezen (als het goed is komt volgende week langverwachte nieuwe deel uit) en dacht check de serie even. Vandaag aflevering 1 gezien. Cool zeg. Goede karakters. Zijn ze allemaal een uur? en heeft iemand een site van waar ik ze kan vinden?

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Characters of Afleveringen?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    [yt]0OWQXQgHgq8[/yt]

Net weer wat anders 8)

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    1ste reactie: Dunne armpjes 8)
    2de reactie: Mother of God, best music ever _O_

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.339
    Nice.

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    aflevering. Chars ken ik al.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    S1 nu ook afgekeken.

[SPOILER1]Een redelijk rustige afsluiter. Had ergens wel een episch slot verwacht, zoals Spartacus er ook 2x een echte 'season finale' van maakte. Maar ergens is dit ook wel beter, je kan er nu van op aan dat ze de boeken(die heel goed schijnen te zijn) echt volgen. Al vond ik het einde vrij episch ook. Je wéét dat de shit the fan nu gaat raken, nog meer dan in dit seizoen. En op veel verschillende manieren. [/SPOILER1]

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Heb je de boeken gelezen? het mooie van Martin is juist dat het niet allemaal op het einde gebeurt. Vond het zo geweldig dat iedereen dood kan gaan. Elk karakter is niet veilig gewoon. Al zullen on snow, danerys en tyrion het wel redden.

Voor diegene die de boeken lezen.

Jon snow is volgens mij het kind van Raegar (weet niet preciese naam maar bedoel broer van danerys die gevochten heeft op de trident en van Ned zijn zus. Samen met Danery (zijn half zus) en haar draken zal hij wel gaan vechten tegen de white walkers. Tyrion zal wel een adviserende rol krijgen en Bran zal waarschijnlijk wel één van de children zijn (en dus valyrian steel maken voor iedereen of de children vinden (zo heette die oude soort van magiers toch)

Hoe dan ook mensen het verhaal wordt echt super goed. Deel één was cool van de boeken maar later wordt het nog veel vetter.

9. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet er een apart topic gemaakt worden voor de boeken, hier wordt de tv serie besproken (USA release) en als er zoveel spiolers inkomen van de boeken waarbij de serie zover achterloopt lijkt het me veiliger (vooral voor mezelf :+) als jullie details uit de boeken ergens anders kunnen bespreken :cool:

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.961
    Maak jij dat topic dan ff aan? ;)

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Kom je naar het boekentopic, daar wordt eindelijk een beetje fanatiek gepost. Wordt ook veel fantasie besproken ;)

Ben deze serie aan het volgen! Net episode 4 gezien en vindt het echt een geweldige serie. Mis nog wat actie maar 4 afleveringen lang alleen maar 'verhaal' wat mij kan laten boeien vind ik best knap. Vermoed dat er nog veel gaat gebeuren.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.820
    Zojuist aan de eerste aflevering begonnen. Net een kwartier onderweg en al de nodige shit gezien.

Heb het hele seizoen op mijn PC staan. Niet de beste kwaliteit, maar te doen. En Nederlandse ondertiteling.

Verder praat ik niet door over dit soort downloads.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    8)

Yellow, altijd lekker te volgen.

Heb je de boeken ook gelezen?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Er is niets moeilijks aan, maar als ik Jack Sparrow zeg weet je denk ik wel waar ik dit seizoen vandaan heb. Ik heb alleen geen zin in een OW of ban door daarover te praten.

Ik heb de boeken niet gelezen, maar de eerste twee heb ik hier wel. Ik moet nu al eerlijk bekennen dat het helemaal mijn ding is. :thumbs:

Het einde van de eerste aflevering:
    WTF; vies vuil klotewijf. :mad:

15. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het percentage wat legaal series volgt op dit forum erg laag :+

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Ja, maar om diezelfde reden moet je het ook alleen bij de discussie over de serie houden om problemen of een OW te voorkomen. ;)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zolang we geen links posten of elkaar naar illegale bronnen verwijzen is er niks aan de hand.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je begint er zelf over. :+

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan moeten ze ons maar geen maanden laten wachten :+ Globalisering etc etc,. kunnen ze toch niet verwachten dat wij niet mee willen met alle leuke nieuwe dingen van over de hele wereld

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.820
    Einde aflevering 3:
    :'-( en dan :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina