1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Eindelijk Sucker Punch gezien. Na de trailers eerdere posts over de film te hebben gelezen verwachtte ik er ook niet veel meer van dan een actiespektakel vol strakke CGI beelden. En dat was precies wat het was. Prachtige vrouwen, strakke beelden, veel actie en een plot zo dun als een velletje papier, maar ik heb me echt totaal niet verveeld. Daarnaast gewoon een plusje voor de soundtrack, na Watchmen moet ik Zack Snyder gewoon weer een compliment geven over de goede selectie tracks.

    7.5/10
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    €100,- valt me nog ontzettend mee. die albums kosten in de winkel vaak €6,50 en er zijn er 24. Ben nu al op de helft en koop nu vaker weer graphic novels zodat die verzameling Kuifjes een beetje op een laag pitje is komen te staan.

    Ik heb ook geprobeerd en bijna geslaagd om m'n verzameling 'de jonge jaren van Dagobert Duck' compleet te maken. Mis nog 1 deel. Probleem is dat ze al een tijdje niet meer worden gedrukt, dus via marktplaats e.d. heb ik voor iets van €200,- aan albums (stuk of 16) bij elkaar gesprokkeld. Nu voel ik me opeens een ontzettend nerd.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nice. Toch John Wayne fan worden :p
    Had je The Searchers al gehad?
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja die had ik al gezien. Ook een vette film. Maar wat ik me afvroeg: Waren John Wayne's films van een hoger budget dan andere films uit de jaren 50? Want zijn films (1956, 1959) zijn wel in kleur, maar andere uit eind jaren 50 niet. En begin jaren 60 ook nog wel. Allene The Man Who Shot Liberty Valance (1962), waar hij ook in zit, samen met James Stewart nog wel, die is dan wel weer in zwart wit. Of zijn die van John Wayne ingekleurd?
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nep? Overdreven? Lachen? Kerel. Ben je serieus? Ik hoop van niet. De Matrix is zo dat alles kan. Hoe gek het ook klinkt. Het is een simulatie waar regels gebroken kunnen worden. Vind het maar vaag :+

    Denk dat zoiets dan jou genre niet is.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat zegt hij toch ook? 8)
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mijn punt; je weet wat je kan verwachten na het eerste deel. Maargoed, komt op mij over dat hij het liever wat "realistischer" had gezien. En dat in de Matrix. Voor de rest, /care. Zijn mening, niet? Deel 2 was ook kaas en 3 was helemaal... Ja, heb daar nog geen woord voor gevonden.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Deel 2 en 3 gaan toch wel een heel stuk verder dan deel 1. Deel 1 is vergeleken met de laatste twee nog behoorlijk "realistisch", dus ik begrijp het wel enigszins.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Deel 2 ownde. 3 suckt.
     
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    The Departed gekeken.
    Wilde hem al een tijdje zien maar was het steeds aan het uitstellen omdat hij 151 minuten duurt. Hele toffe film, verhaal steekt goed in elkaar met een geniaal einde. Goede/sterke acteerprestaties ook van Matt Damon, Leo DiCaprio en Jack Nicholson. 8/10
    Dit was ook weer de eerste goede film van DiCaprio (na The Beach/Gangs of New York) en na deze heeft hij een heel rijtje van moneymakers, zoals Blood Diamond, Body of Lies, Revolutionairy Road, Shutter Island en Inception. Staan allemaal nog op mijn lijstje, maar welke zijn nu de echte aanraders? (Inception sowieso ;))
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Allemaal. Pak ook Catch me if you can dan ff mee, DiCaprio is baas.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Shutter Island was erg goed imo. Op de jeep scene na (dit is geen spoiler, maar dat sloeg gewoon nergens op). :lol:
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Switch

    Je typische 1,5 uur durende New York komedie met Aniston. :)
    Idee was wel leuk en Bateman en dat jochie zijn leuk samen. En voor de rest kan je het wel invullen hoe het afloopt. :) Maar overall keek die wel lekker weg.

    7/10

    @ Lizza

    Blood Diamond, Shutter Island, Revolutionary Road, Catch Me If You Can.


    Edit: Over The Matrix. Deel 1 was super om zijn vernieuwing en verhaal. Deel 2 had de beste actie. Deel 3 gingen ze net overal een stap te ver. Zeker in het verhaal. Altijd jammer gevonden dat Deel 3 toch best kut was. Altijd een nare nasmaak aan overgehouden.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  14. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    net gekeken. verhaal is beetje kak, maar als je zin hebt in een hersenloos hakfestijn is het prima! lichaamsdelen vliegen rond
     
  15. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Oohja, die moet ik ook nog kijken. Die man heeft toch in een heel rijtje geniale films gespeeld zeg. (Titanic <3 )
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Oh, de trailer van Nova Zembla, eerste Nederlandse 3D film. :+

    [yt]sLqvKJkpP7g[/yt]

    Jeej voor Doutzen @ 0:44. :cool:
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Titanic suckt.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wtf nu al?
    Dacht dat ze pas net begonnen waren?
     
  19. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zijn al een tijdje bezig en hij komt pas eind november uit. Hij lijkt me op zich wel leuk, maar ben nooit zo van de Nederlandse films. :+
     
  20. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb body of lies niet gezien, maar vind van dit rijtje Revolutionary Road absoluut er bovenuit springen. Alleen al om de soundtrack.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina