1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah, my bad. Misschien is het wel een kloon van de Architect, of z'n soortgenoot. Kan natuurlijk ook zijn, dat als je hem hebt gekilld in Awakenings, dat die intelligente Darkspawn hem weer reviven..? We zien het wel, het is in ieder geval wel interessant :9
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wel ruk dat er bijna niks voor je team bij zit, naast een paar ringen en misschien een armor itempje. Vind dat het grootste hekelpunt aan de hele DA serie.

    Zo kun je volgens mij onmogelijk die achievement halen dat je hele team geupgrade moet zijn, of op zijn minst je party. Weet ook niet hoe je die precies moet halen, maar wil hem wel graag.
     
  3. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, de Armor Upgrades. Elke act heeft verschillende shops waar je armor upgrades kan kopen. En ook door companion quests te doen krijg je armor upgrades. Ieder personage heeft er 4. Ik had die achievement in me tweede playthrough gehaald. :thumbs:
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Best wel vreemd... ik heb zo goed als alle Companion Quests gedaan, en geloof alleen voor Bethany een Armor Upgrade gevonden. :eek: Trouwens, kan het zo zijn dat je bepaalde Companion Quests alleen krijgt als je een goede relatie hebt?
     
  5. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste quest van elke companion krijg je idd alleen wanneer je 100% friendship of rivalry hebt met die companion

    De meeste armor upgrades vind je trouwens gewoon in de verschillende shops
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    mmmmm ik heb nu de demo van da 2 gespeeld en vond die best vet!!
    zit nu te twijfelen of ik deze game moet oppakken of niet
    DA 1 vond ik niks, en oblivion heb ik meerdere malen geprobeerd maar vond ik een ramp...

    is de weg moeilijk te vinden in da2> of is het wat linairer dan deel 1?
    (en raden jullie het aan te gaan spelen alleen op basis van de demo?)
     
  7. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerst even, DA II is heel anders dan DA:0.
    In de demo kan je vooral het vechten uit proberen, als je dat niks vind dan zeg ik meteen: niet kopen, ik vind DA II namelijk een soort mix tussen RPG en hack'n'slash.
    Het is heel anders ook dan Oblivion, ik neem nu dus aan dat je freeroaming niks vind en dan zit je met DA II wel goed, het is redelijk lineair, je weet bijna altijd direct waar je heen moet en er zijn makkelijk te volgen paden in de caves en de stad. Je zit ook altijd in dezelfde stad dus als je daar een paar keer doorheen hebt gelopen weet je de weg ook wel.

    Ik zou alsnog wel wat gameplay filmpjes kijken, om te kijken hoe je het praat en companion systeem vind, dat is namelijk ook erg veranderd tov DA:0.
    Ik weet verder niet hoe erg je moet steunen op je mening over de demo, ik vond de demo namelijk best wel ruk maar de game toch gekocht :+ En ben nu bezig met mijn 3e playthrough...

    Maar goed, je moet dus de voordelen even afwegen tegen de nadelen, maar besides that hij is op sommige plekken al redelijk goedkoop te krijgen. Succes ermee.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nu ook een achievement binnen dat je met die vrouw, een keeper ofzo, de devine moet waarschuwen ofzo. Eentje van 25 GS en niet echt verwacht dat ik hem zou krijgen. Toch leuk om na een dag spelen nog weer 75 punten verder te komen met twee achievements. Sta nu op 42/43 van de 60 geloof ik en daar zitten die van de nieuwe DLC al bij, middels een update een tijdje geleden. Toch niet zo heel slecht, maar de achievements in deze serie zijn over het algemeen niet zo moeilijk te halen, zeker in deel II niet waar het snel regent van de punten.
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    freeroamen ben ik idd geen grote fan van, en het vechten vond ik erg vet van DA 2!! en dat het best linair is klinkt me eigenlijk wel goed in de oren.....

    ik wist in da 1 echt niet waar ik heen moest/wat ik moest doen

    maar mis ika ls ik deel 1 niet gespeeld heb een deel van het verhaal of kan deel 2 ook prima als verhaal/standalone zeg maar spelen??

    en hoelang is de singleplayer van da 2 eigenlijk ongeveer?
     
  10. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, in DA II zit dat eerste wel goed =P
    Tja, wat je van DA:0 moet weten wordt eigenlijk kort verteld door DA II heen, je mist niet echt wat hoor.

    In mijn 1e playthrough heb ik redelijk wat dingen overgeslagen, +- 25 uur,
    In de 2e heb ik redelijk wat extra dingen gedaan, +- 30 uur,
    als je alles 100% wilt completen zit je denk ik redelijk aan de 35-40 uur.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha dat belooft wat. Eens kijken of ik DA2 ergens voor een goed prijsje kan regelen. Lekker Aveline volblaffen met but!

    edit:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gast, als jij die elf wilt doen ga je je gang maar. Die van mij is tenminste na een halve beurt nog niet uitgescheurt. ;)
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens. Echte mannen (Hawkes) die neuken gewoon met Anders. Is Anders ook een keer tevreden. (wat een zeikerd is het toch altijd, elke playthrough weer )
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ok thanks dus als ik gewoon met DA 2 begin... dan zal ik niet dingen missen van het 1e deel ofzo??/dingen niet snappen?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    In DA O was die goed in zijn rol, maar in DA 2 echt de kutste van allen, op de voet gevolgd door die kloteelf. :mad:
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand/??
     
  17. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Kan prima ja.
     
  18. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ehm, jongens... sorry hoor, maar Aveline is geen Romance option? :+

    .. auch!
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel met haar flirten enzo, maar inderdaad geen Romance starten:)
     
  20. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, even voor de duidelijk, de Romance options zijn
    - Fenris
    - Anders
    - Merrill
    - Isabela
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina