Zijn Ghost Recon en doa3 goed met zijn 3en te doen ga vanmidag met zijn 3en xbox-en bij mijn, maar ff weten of het goed te doen is. Want een vriendje komt bij mijn en die neemt 2 conrollers mee, heb er zelf 1.
ghost recon kan je niet met ze 3en doen, wel met z'n 2en en volgens mij ook vieren, doa3 kan je wel goed doen, heb ik ook gedaan. Eentje is een team van 2 mannetjes, de andere zijn samen een team van 2 mannetjes, en die moeten afwisselen.
Ja met Ghost Recon kun je maar met z'n tweeen. Ik vind het jammer dat er niet 2 bij het ene team zijn en 1 bij het andere.
jah doa 3 is gewoon nog het lekkerste spelen met zijn 2e want anders moet je afwisselen heb ik een hekel aan maar ghostrecon kan alleen maar met zijn 2e to bad!
Je kunt ook even naar Intertoys gaan, daar lag dacht ik Wacked! voor € 19,95 of je kunt Kung Fu Chaos gaan halen voor € 39,95. Dat zijn 2 vette party games die niet zo duur zijn
DOA3 is echt geweldig met 3 of 4 man!! Vooral als iedereen zijn karakter goed onder controle heeft is het echt super leuk!! Ik zou als karakter Hayabucha nemen!!
Ghost Recon is met meerdere spelers split screen helemaal niet leuk, aangezien je als jouw team dood is, moet wachten tot het team van de andere dat ook is. Bovendien is het beeld met zijn tweeen al veel te klein om goed te kunnen spelen, laat staan met zn drieen. Als je xbox live hebt, is moto GP ook echt stoer om met zijn meerderen te spelen. Als je het met mensen speelt die het nog nooit gedaan hebben, ben je zelf tenminste niet de slechtste.
We waren met zijn twëen, 1tje had afgezegd. Hij nam nog nightfire mee en Redcard, het was weer een feest we hebben vanaf 11 vanmorgen tot half 5 gespeeld. En we hebben natuurlijk DOA3 gedaan en ghost Recon.
DOA3 is de vetste multiplayer game op box oit. Vergeet Halo of UC, want die zijn leuk maar hebben als nadeel dat jij altijd veel beter bent dan je vrienden die t niet hebben. En partygames als Fuzion Frenzy en KFC gaan snel vervelen. DOA3 niet. Het is zo geweldig; mijn vriend die het spel alleen bij mij heeft gespoeeld, kan soms nog van me winnen. Het is ook nog eens perfect gebalnceerd; kijk je maakt als newbie minder kans met karakters als Lei Fang, maar naarmate je beter wordt, kun je ook daar rake klappen mee uitdelen. Oh, en de beste karakters zijn natuurlijk Christie en Brad Wong Hayabusa is alleen t coolst volgens sommigen (niet volgens mij)