Ik vind dit een zwaar sicke game! en jullie? alleen hoe wil je in hemelsnaam die firstblitzers verslaan? ik speel nog met de 'normale' Blitzers en mijn laatste wedstrijd heb ik 10-15 verloren... ik speel altijd full defend is dat okej Ik ben nu ook weer overnieuw begonnen met de Black Dragons die ownen!
Zit opzekers in mijn top 5 Xbox games! Een van de betere games die ik heb. Ik ben echt master in dit spel! Ik ben een keer bij die gasten geweest die het spel hebben gemaakt, echt stoer. Anyways, tja, oefenen! Kan je al One-timers en grabs enzo? Lees ons tips 'n tricks artikel, hebben we toen samen met die developers opgesteld: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=artikelen&id=26
Ik ben er knap beroerd in Wel First Blitzers verslagen geloof ik.. Nouja, heb hem niet meer. Ligt nu al in de budget bak though..
Deathrow rockt de pan uit. Alleen soms als je 2-speler splitscreen doet, wordt het scherm kleiner, iemand een idee waar dat aan ligt?
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=14780&highlight=mening deathrow Heb mijn mening(+andere members) daar al gegeven.Neemt u maar een kijkje In het kort:leuke game maar te makkelijk en alles veel te vlug geunlockt
had die first blitzers op medium met de protectors in 1x. maar hoe voer je nou zo'n one-timer uit is me echt nog gewoon nooit gelukt.
Je kan volgensmij toch het beste op full offense spelen. Ik speel altijd op full offense, ook al zijn ze veel sterker, maar toch vind ik dat het dan makkelijker is.
Het leuke aan Deathrow is dat het tijdloos is. Om de zoveel tijd duikt er weer een thread op van iemand die het nu (pas) ondekt heeft en razend enthousiast is; het is gewoon een supervet spel! Maar je moet juist heel veel wisselen in strategie, even full defence even neutraal even full attack, dan is het wel te doen. Maar op het moeilijkste niveau moet je echt alles geven, dat is echt ernstig...
Ben echt blij om deze tread te lezen! Al die goeie reacties, want ik krijg de game nl. morgen binnen!
whaha ik heb mijn oude thread alweer terug gevonden dankzij een wannabee mod maar ik heb 2 daagies geleden weer de blitzers verslagen met de normale blitzers... man wat was een een knokkerij heb iets van 200.000 credits er doorheen gejaagd! Verder vind ik de Slashers ook zwaar ownen! met die wolverine achtige klauwen en ik moet nog een x linken met een maat van mij dat lijkt me zoooo sick
lache vind ik ook gewoon de tijd op 4 minuten zetten, en beuken in plaats van spelen gewoon het heleteam uitmoorden. Volgens mij als je vaak me ze 4 ben is het echt geweldig kan je zelfs een clan beginne
Wannabee mod?Ik probeerde je alleen maar te helpen en het overzichtelijk te houden... Anywas,voor veel tricks voor Deathrow(ook one-timers waar hierom gevraagd werd) http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=artikelen&id=26 Heel veel info over deathrow
Ik ben er niet zoow goed in, wel een beetje, maar one-timers zijn m'n specialties ! Die ownen! Ik heb wel alles geunlocked Ik speel het alleen niet meer zo vaak..
Ik heb dat ook gehad.. Denk dat het een fout is want er gebeurde niks extra's. Ik gooide gewoon een ventje omver.