True Crime: Streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 15 mei 2003.

  1. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    weetje dankjulliewel voor antwoorden op mijn vraaagjes...maare ff over driver 3 iemand zegt dat het een vaste verhaallijn heeft, dat klopt maar je kunt denk ik net zoals bij driver 1 en 2 in het beginscherm loaden waar je was, maar als je even vrijheid wil en door de stad wil rijden dan kun je toch nog steeds gewoon op cruise drukken...??

    ik hoop dat driver ook die vrijheid bied.
     
  2. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de true crime preview van xboxarena, http://www.xboxarena.nl/article.php?id=552, stond dat de game al op 30 mei zou verschijnen, is dit waar. Zelf geloof ik eigenlijk niet dat dit waar is, omdat www.tothegame.com nooit liegt. Maar kan iemand dit met zekerheid zeggen.

    Dit kan, want je speelt met een agent die lak heeft aan de regels, dus kan je die ook slaan.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2003
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen die preview gepost werd stond de releasedate op 30 mei, maar die is inmiddels al weer flink uitgesteld.
     
  4. Caz

    Caz EV!L????

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    goed spel, maar of dit de GTA beater word...:{
     
  5. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je de XBM preview leest lijkt het wel op dé GTA beater!
     
  6. Caz

    Caz EV!L????

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben je geen misdadiger. En juist dat spreekt,volgens mij de meeste mensen aan
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Weer wat goed nieuws uit de mond van een true Crime medewerker;

    YES!!! MOTOR CYCLES!!!!

    Klinkt goed ;)

    source; www.homelanfed.com
     
  8. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah klinkt zekerz goed... het begint steeds beter als GTA te klinken ! :cool:
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    u maar hopen dat je wel gewoon onschuldige burgers in elkaar kan kicken en afknalen en over-rijden etc, zoals in GTA, en maybe dat je dan door de police gezocht zult worden ofzo.
     
  10. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken daar maar wel op...de politie achter je aan lijkt me eigenlijk wel logisch ! :) maar onschuldige burgers weet ik niet, denk het wel hoor :cool:
     
  11. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom lijkt polities achter je aan wel logisch, want nick is wel een agent dus lijkt me niet dat hij door polities wordt achtervolgd.
     
  12. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een agent de wet overtreed is hij nog altijd schuldig...
    Maargoed aan de andere kant hij is wel elite LAPD dus je zou weleens gelijk kunnen hebben :eek:
    Maargoed dan word je wel achtervolgt door de mafia ofzo :cool:

    ps: Is het niet saai als je niet door de politie achtervolgt kan worden? :eek:
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar het is wel een geheim agent, dus weet de politie niet dat hij een agent is.
     
  14. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik het ook niet meer.
     
  15. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog wat feitjes over true crime:

    True Crime™: Streets of L.A.™ is a vast driving/action adventure game that pits tough undercover agent Nick Kang against the vicious Chinese and Russian underworlds. Set in a living, breathing Los Angeles, the game is the first to seamlessly blend car chases, shootouts, on-foot pursuits and martial arts into one immense adventure. Coupled with an unpredictable, multi-branching storyline, True Crime: Street of L.A. is slated to become a mass-market phenomenon.

    -Two Action-Packed Genres – Driving and action collide as the player takes on L.A.’s toughest syndicates. Turbocharged wheels help navigate asphalt; serious martial artistry and intense gun battles put the hurt on anyone who gets in the gamers way. Together, they form a lethal action combination. This is the first game to blend three unique action elements: driving, shooting and martial arts combat.
    -20 Plus Branching Missions – Storylines weave through over 100 unpredictable sub-missions, including drug busts and hit and runs. Decisions the player makes have consequences -- characters literally live or die, and storylines evolve, altering the game as the gamer plays. Multiple outcomes are created by every mission’s success or failure.
    -24/7L.A. Locations – Take missions across 400 square miles of an accurately detailed LA basin-the largest square footage of city in any game. In between the story action are opportunities to visit gun ranges, donut shops, dojos, and other places where the player can improve Kang’s abilities, repair vehicles, gain health and more.
    -Hong Kong Film-Style Action – Cinematic-inspired chases and fights feel ripped straight out of theaters. Plus, tons of weapons, body armor and vehicles are at the gamers’ disposal.
     
  16. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt waarschijnlijk de cover van true crime:

    [​IMG]
     
  17. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    vet cool (ja dat meen ik) lekker stijl vol
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Beetje erg saai.
     
  19. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo'n cover kan iedereen maken. Van mij mogen ze wel een andere ontwerpen.
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het dat je die innocent burgers kan killen, dat vind ik het leukste deel van de GTA series(iedereen waarschijnlijk :) ) , en dan ook nog in Kung fu stijl dan wordt het wel heel chill :cool:
     

Deel Deze Pagina