ik ben van plan om deze game in huis te halen. had vorige week deze ghame huurd en vond hem erg cool. heb zelf geen xbox live dus het ga me alleen maar om het single player gedoe. vraag=is deze game groot ??? of is deze al na een paar dagen of weken uitgespeeld???
ja maar ik wil gewoon alleen weten van meerdere personen of dat het spel zo uitgespeeld is. hier staan allerlei dingen door elkaar in die thread.
als nog klik op die link en post het daar dan.. veralsnog is dat de gang van zaken hierzo om je vragen over een game in de daarvan eventueel aanwezige centrale topic te plaatsen..
Ik kan het wel beantwoorden. Het spel is niet echt groot, maar ook niet echt klein... Een beetje zoals bij Halo misschien, denk iets korter. Maar je kunt ook co-op spelen, dat is leuk maar heeft zeker zijn fouten. Je kan daar namelijk eeuwig doodgaan zonder iets te verliezen.
Ik heb hem ook voor de singleplayer gekocht en ik vind hem z'n geld echt wel waard. Ben al een aardig poosje aan het spelen en heb nog wel een aantal leveltjes te gaan en daarna zal ik hem zeker nog wel een paar keer opnieuw spelen.
even nog iets toevoegen Ik vind de sp eigenlijk super spelen maar toen ik 10 secs bezig was had ik genoeg van die verrotte auto-aim! ik heb hem ook op de pc dus zal er overmorgen wel doorheen zijn (morgen niet want dan heb ik lan bij me thuis )
goed ik heb hem in huis. heb hem nog niet uitgespeeld. ziet er echt allemaal netjes uit. en dan met zo'n 5.1 dd set. eerst speel de ik in het donker. ik liep vooruit en opeens boem!!!!!schrikte me kapot. waren het van die ijzeren pinnen.[maar die zie je niet] echt zeker geen slechte aankoop.
hij staat bij mij ook standaard uit, deze game is moelijk man! je gaat supervaak dood omdat het gewoon zo moeilijk is!
De Auto-Aim werkt goed (mikt niet zozeer op de tegenstander zodra je die ziet, maar blijft er beetje aan plakken zodra je er op mikt). Alleen raad ik je het gebruik van de auto-aim af, 1. omdat een headshot succesvoller is en de auto-aim mikt op de torso en 2. omdat je online dan geen moer voorsteld.
Auto aim kun je uit zetten en ik vond de single player eigenlijk wel supah vet... heb hem op hard uitgespeeld ... zeer vettig