SplinterCell Missie 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door KaMiKaZ, 30 mei 2003.

1. KaMiKaZ

KaMiKaZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is volgens jullie de beste tactiek om, na het aanspreken van de hostages, de aanstormende bad guys stil te krijgen.

er staan om het hoekje 2 turrets naast elkaar.
    na het aanzetten van deze turrets kruip ik ergens in een hoekje, maar dit resulteert altijd in DOOD...... |:-

je moet ervoor zorgen dat de hostages niet dood gaan, maar hoe ?!
    :mad:

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik had nog een paar van die wallmines, die in die linker hoek gezet waar ze langs moeten om bij die amerikaanse soldaten te komen, dat geeft je heel even de tijd om in het midden op te letten..
    in de midden gang had ik ook nog zon wallmine geplakt, en dan heb ik de turret die het gang pad naar die chinezen schiet aangezet.. maar op zich helpt het niet want ze gooien er van een afstand een granaat in.. maar iig dan moet je eerst die dude in het middenpad doden, dan snel naar de rechterkant die dude doden, dan terug naar midden heel even afwachhten goed checken of er geen andere mannetjes komen, zo ja snel naar schieten (door hoofd) dan snel die generaal pakken..

3. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat in het linker hok zitten, zet de rechter turet aan. Vanuit het linker hok schiet je iedereen neer die recht op je af komen (een heeft namelijk een granaat bij). Daarna blijf je verdekt, en probeer je Grinko neer te knallen. Je kunt hem af en toe zien.

Trouwens: zoek eerst naar een walkthrough of zoek rond in het forum. Er is ook een speciale SC threath.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    dat van vliegebeestje is makkelijker dan dat van mij:), maar idd zoek een walkthrough ofzo, dan krijg je de makkelijkste manier

5. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wallmines hebben... voordat je die gasten aanspreekt plak je een wallmine op de muur die je recht voor je ziet als je in het midden van die turrets staat ( aan de andere kant natuurlijk ) en de wteede plak je aan de kant waar die chinezen zitten tegen die stallen aan.
    Dan ga je naar die amerikanen toe ( dat is het beste ) en vanaf daar schiet je mannetjes neer die het toch nog weten te halen suc6 verzekerd...
    Als grinko dood moet ga je naar die muur waar je die wallmine opgeplaatst heb en daar ga je achter zitten ( dus de kant die je ziet als je in het midden van die 2 turets staat ) en dan ga je aan de rechterkant zitten en dan zie je vanzelf grinko komen boven die wasbak en knallen maar ( het beste kan je dat doen met een sticky shocker ) als je er neit uit komt laat het even weten

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    let er wel op dat een wall mine zo werkt:

'' gezien? ''
    >
    '' 1 .. 2...''
    >
    ''boem''
    :)

Deel Deze Pagina