1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Colin McRae: DiRT 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 aug 2010.

  1. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
  2. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    De video bekeken, ben helaas nog niet overtuigd. Eerst maar eens het spel uitspelen en wellicht dat ik hem dan nog aanschaf.

    Ik mis wel een beetje uitdaging in de rally tracks van Dirt3. Heb WRC2010 gespeeld en vond die tracks stukken uitdagender; veel meer smallere stukken, haarspeldbochten en meer stuurwerk.

    Verder vermaak ik me overigens prima met Dirt3.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2011
  3. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Net een paar races online gedaan, maar die races met die echt snelle wagens over die normale rally tracks(weet even niet meer hoe die heten) zijn echt zo moeilijk. En ik had uiteindelijk een Gymkhana, zat met alleen maar met mensen boven de lvl 25 en was 2e geworden. Dat vond ik toch best netjes van mezelf.

    En ik had eerst het verkeerd gedaan met mijn YT account linken, maar weet iemand hoe je dat naderhand nog kan doen, want ik kan het nu gewoon niet meer vinden?

    Edit: wat heb je extra als je die VIP pas in hebt gevoerd?
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Trailblazer bedoel je? Daar heb ik echt de grootste hekel aan, op de een of andere manier kan ik me niet goed concentreren en maak ik 9 van de 10 keer wel een domme fout :9.

    @ Die VIP pas, dat is volgens mij voor het multiplayer gebeuren, dus ook YT
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ooh, oke. Maar als je het eerst fout had gedaan met je YT account linken, hoe kan je het dan opnieuw doen?
     
  6. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    edit, al gehaald
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2011
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tegenwoordig speel ik op race gebied alleen nog maar rally en arcade racers, en zo ook ben ik toch aan twijfelen om deze game tot aanschaf te nemen. De graphigs vind ik erg mooi van de screens en video's die ik ervan heb gecheckt, de reviews die ik zo lees zijn her en der wat verdeeld, de ene site vind het matig en de ander zegt dan weer dat deze game helemaal top is, ja wat is het dan nu?:p

    Maar persoonlijk lijkt het me een tof spel als je even geen zin hebt in het realisme van bijvoorbeeld WRC 'PS2' of Richard Burns, maar zijn in DIRT 3 de stages en tracks wel een beetje afwisselend genoeg?
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    [​IMG]
    Tot nu toe is dit de beste race game die ik heb gespeeld (ik ben dan ook wel een beetje een Codemasters fanboy, maar toch).
    Vind m overigens wel erg makkelijk, maar ook heel vermakelijk.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dirt 3 niet gekocht vanwege al die DLC-meuk waar ik een schijthekel aan heb.

    Gisteren Dirt 2 voor 7,50 uit de budgetbak bij de Dixons gevist, en daar vermaak ik me voorlopig wel even mee totdat er over een half jaartje of een jaartje hopelijk een 'complete' release van Dirt 3 wordt uitgebracht voor een budgetprijsje...

    Echt ziekelijk om te zien hoe ze dat nu doen met al die DLC. Kotswaardig.
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind die tijden bij time trials en trailblazer maar vaag.. Ik rijd gewoon hele goede ritten, de ene keer win ik ~5-10 seconden op de nummer 2, de andere keer is de AI gewoon net zo snel/net iets sneller. Lijkt me dat die tijden gewoon verzonnen zijn om het soms spannend te houden? Kan me namelijk niet voorstellen dat de AI zo afwisselend rijdt, ik rijd namelijk ook ongeveer dezelfde tijden.
     
  11. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft de DLC toch niet te kopen? Zoveel mis je niet (hoewel de Monaco stages wel gaaf zijn O-) )
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zijn de laadtijden echt zo aanwezig, lang en storend in deze game? Lijkt me een hinderlijke minpunt.
    Laatste rally game was Dirt 1 voor mij denk. Codemasters ging voor mij helaas de verkeerde kant op (vond Grid maar niks en Dirt 2 heb ik over geslagen). Heb wel weer zin in een racegame en wellicht ga ik Dirt 3 wel proberen (al boeit ghymkana mode me totaal niet). En anders eens kijken of de laatste NfS games wat zijn. Kan helaas nog geen demo's op de 360 binnen halen (nog geen wired internet), dus dan is het toch een beetje op de gok. Scheelt wel dat Dirt 3 ca 32 euro is.
     
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wie heeft er zin om met een paar mensen online outbreak en Cat n Mouse te gaan spelen?
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn wel aanwezig, en nadrukkelijker, omdat ie na elke race, die maar 1-4 minuten duurt, moet laden. En dat dan 2 keer. Maar echt storend vind ik het niet, zijn maar een vijftal seconden oid (op de HDD geïnstalleerd). Klein minpuntje. maar absoluut geen gamebreaker.
     
  15. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel tijd om een slokje Monster te drinken ;)
     
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    natuurlijk:D
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Waarom is de topic titel eigenlijk Colin McRae: Dirt 3 en niet Ken Block: Dirt 3, want denken jullie nu echt dat Colin McRae (een van de beste RALLY rijders ooit) zich aan een spel waar amper RALLY in zit zou willen linken? Nee denk ik niet, deze game (en ja ik heb hem ook omdat ik van RALLY hou) zou er eerder voor zorgen dat Colin zich voor de derde (eigenlijk 2de keer want Dirt 1 was nog wel Rally) keer zich zou omdraaien in zijn graf.

    Wat moet al die Amerikaanse troep in een RALLY game, Rally is niet iets waar Amerikanen goed in zijn. Rally is voor Europeanen veel groter dan die Ken Block meuk die deze game helemaal verpest!

    Begrijp me niet verkeerd, het rally gedeelte is vet en kan bijna aan RSC (Rallisport Challenge 2) tippen. Maar nee die Ken Block mag de eerste beste boom langs de weg pakken... wat een vervelende gast!

    RSC = king of Rally!
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2011
  18. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    De game heet ook helemaal geen Colin McRae Dirt 3, maar gewoon Dirt 3. Is een fout in de topictitel die al vaker is aangehaald.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, tegenwoordig moet alles barstensvol met actie en spektakel zitten, terwijl de daadwerkelijke game of film minder is. Wacht nog even met Dirt 3, de kant die Codemasters op is gegaan trekt me niet zo en vind de game nog niet overtuigend. Wellicht dat die eens komt als ie echt voor weinig op de kop te tikken is, anders zal het eerst een andere racer worden.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt, als je echt van rally houdt is dit geen titel die 40/50 of zelf 60 euro waard is. Voor 20 euro kan je hem proberen omdat Kenya en Michigan zijn wel tof en ook erg mooi gemaakt.

    Maar dat hele Ken Block gedeelte is gewoon zwaar triest, niks met rally te maken.
     

Deel Deze Pagina