Ja smiddags en savonds von ik ze ook wel maar best traag. Maar gelukkig vin ie nog wel wat. Eh.. nee is dat handig dan? Heb voor de rest eigenlijk met geen enkele game problemen..
Heb het spel sinds zaterdag en moet toegeven dat ik onder de indruk ben. Spel ziet er echt supermooi uit en het speelt vloeiend. \o/ Daarbij is het nanosuit echt een toegevoegde waarde. Eerst proberen via stealth wat kills te maken en als je toch in een vuurgevecht komt armor inschakelen. Heerlijk!! Ben nu niet in het appartement van die labrat (Noult of zoiets).
Ze hebben het matchmaking systeem veranderd. Er zitten nu verschillende game types in 1 groep opzich een verbetering. net extraction gespeeld WTF is dat voor gametype de eerste krijgt 5 min om die 2 dingen naar de heli te brengen. vervolgens krijgt het 2e team de rest van de tijd om dit te doen. dus probeer het in 4.30 min dan heeft de ander 30 seconde om dat zelfde te doen
en hoe zit het trouwens met die dogtag. je kan ze 'rewarded'' en 'collected'' hebben. wanneer is het collected en wanneer rewarded.
Als je bijvoorbeeld most kills in een potje haalt, dan krijg je een dogtag (rewarded). Bij elke kill die je maakt, laat de gedode tegenstander een dogtag vallen. Afhankelijk van de dogtag die deze speler gekozen heeft en het oppakken door jou, collect je deze dogtags. In 2 simpele zinnen dus: - Voor bepaalde acties die je uitvoert (rewarded) - Dogtags die je oppakt van andere spelers (collected)
Ik heb zelf een ps3, maar bij het ps3 gedeelte word er niet zo snel gereageerd dus vraag ik het hier maar. Ik wou misschien crysis 2 voor de ps3 kopen omdat ik de single player erg lijp vond, maar ik wou weten wat jullie van de mutliplayer vonden, want ik vond de beta erg lijp en het leek een goede multiplayer te worden vond ik. En hoeveel mensen spelen het nog, en vinden jullie het makkelijk om in een match te komen. Ik neem aan dat als er genoeg spelers op live zijn zijn er vast ook wel genoeg op psn. En als er iemand is die een ps3 heeft en crysis 2 ervoor, misschien kan die dan zeggen hoe online op ps3 is.
@ infinitelau Duurt op de xbox voor sommige gametypes nog wel lang voordat je een goede game hebt gevonden. maar als je die dan hebt is het wel de moeite waard Wat ik wel wat minder vind aan dit spel is dat er zo weinig dingen te unlocken zijn. Je krijgt ook iets van 15 levels lang geen nieuwe wapens, en dan krijg je er opeens 3 tegelijk.
Zit net wat filmpjes te kijken maar deze game lijkt me echt vet, maar even een vraagje werkt deze game ook met een online code? dan weet ik of ik hem nieuw of 2e hands moet zoeken