Dixons is wel vaker handig bezig op zijn website. Niks van aantrekken, hij komt hier pas eind juni/begin juli zoals Spaarpot al zei
Hey Mm3 komt normaal gezien (en hopelijk) 25-27 juni uit in de Vs. En in Nederland-Belgiƫ in Juli denk ik. Maar anders voor het zeker te weten kijk op de centrale thread van Midtown Madness. Bey Tompy
Ik heb een stuk gezien op Gammo maar ik de gfx een beetje tegenvallen, een mogelijke reden daarvoor zou kunnen zijn dat het opgenomen was op de E3 en dat het daardoor van mindere beeldkwaliteit zou zijn. Wat ik wel een pluspuntvond is dat het spel een aantal typische geluiden uit het origineel gebruiken, zoals het geluid wat je krijgt wanneer je door een checkpoint rijdt. Dat gaf de oude lekkere sfeer wel aan.
ik zag het spel ook op gammo, alleen weet ik niet veel van de midtown madness spellen, ik verwacht dat het ala driver is, het zag er wel mooi uit
Ik heb nog nooit de voorgangers gespeeld van deze game, maar ik weet nu al dat ik de game ga kopen! lekker racen door steden met xboxlive, en natuurlijk niet racen maar gewoon een beetje rond rijden met een xboxlive buddy is ook altijd leuk