Heey, Mijn broertjes Xbox krijgt de melding "update failed" als hij opstart. Ik kwam na wat zoeken op deze website en probeerde de volgende oplossing: Helaas werkte dat niet, ik bleef gewoon de melding krijgen en er werd ook nisk geinstalleerd. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossing?
Clearing Failed System Updates That Cause Console Error Turn the console off and press and hold the Sync Up button. While holding the Sync button, press the Power button to turn the console on. Continue to hold the Sync button until the Console is booted up. During this boot process, the console should clear any failed updates.
Zou wel moeten werken , weet je zeker dat je de sync knop de hele tijd goed ingedrukt had? wat voor model 360 heb je? Heb je ook al geprobeerd om de update op een USB stick te zetten en dan te booten? Je moet wel zeker weten dat je EXACT dezelfde update er op hebt staan
is er ook ergens een site of een forumpagina waar je kan zien wat de update eigenlijk inhoud en wat ze verbeterd/verslechterd hebben ?
Ik heb de goede update gedownload en gebrand, maar zodra ik opstart met e CD erin en de sync knop ingedrukt blijft hij vastlopen bij het Xbox logo.
Oh hahaha oke dom, zal het nu proberen zonder het door elkaar te doen Ook met alleen CD blijft het bij het logo hangen
oke om de cache leeg te gooien gaa je naar naar system stettings in het menu dus,daar klik je memory aan dan druk je op y en dan yes. dan moet je even wachten
Probleem is dat ik daar niet kan komen omdat ik die Update Failed error krijg. Trouwens met de CD/USB stick loopt hij hier vast:
Hij loopt alleen vast met de CD/USB-stick als ik de update via CD/USB wil installeren. Ik heb net Microsoft gebeld en die zeggen dat het enige wat ik kan doen is een nieuwe console kopen. Maar dat was niet echt een man met veel verstand ervan geloof ik.
als ik jouw was zou ik dan gewoon je hdd content copie van maken en dan alles eraf gooien cach leeg en daarna proberen
Probleem is dat ik niet in het Dahboard kan. Ik heb al geprobeerd mijn andere HDD te gebruiken (die heeft nieuwste update) maar dat werkte ook niet.