Naam: Patsem Gereden tijd: 1:53:597 Transmissie type: Manual Manual clutch gebruikt: Nee Assist gebruikt: ABS
Vanavond zuipen. Zal morgen updaten en wellicht zelf een tijd zetten Goed om te zien dat er nog wel gereden wordt
Gereden tijd: 1:54:343 Transmissie type: Manual Manual clutch gebruikt: Ja Assist gebruikt: geen hehe niet simpel ik heb een voorstel voor de volgende race. Road Atlanta met de corvette Z06 leuke auto.
Ik zal eens een poging doen om te kijken of ik beter dan een 1.57 kan rijden. Eindelijk weer een reden om FM3 te spelen!
Naam: Hans NL Gereden tijd: 1:55:754 Transmissie type: Manual Manual clutch gebruikt: Nee Assist gebruikt: geen Er zit nog wel heel wat meer in, dus dit is een tussenstand
en nu een 1:54:425 maar die heeft een uitroeptekentje omdat ik die chicane aan het eind van het vorige rondje niet helemaal goed had genomen .
Zullen we in de toekomst ook een keer over Fujimi Kaido gaan (met een niet té snelle auto), de oude P2P. Die baan is een echte uitdaging om snel én zonder driehoekje te rijden.
Eerst op verzoek Road Atlanta met een Corvette zo6 (2006). Week daarop kan p2p geregeld worden Tijden zijn verder geupdate + nieuwe challenge. Tijden van de FXX challenge kunnen tot 24:00 uur gepost worden.
Prima Road Atlanta is niet m'n beste en ook niet m'n favoriete baan, maar ik ga vanavond nog proberen een leuke richttijd neer te zetten. De rest van de week ben ik vrij druk ben ik bang.
Nog net een 1.52.776 gereden, waarmee het gat met Mazda "dragelijk" wordt. Wel in sectie 1 een minuut of 3 laten liggen
Watdefok is P2P? Ik dacht "Peer2Peer" ookwel netwerk ookwel online? Maar uit de context van Mazda lijkt het dat niet te zijn...? Zie het ook wel staan bij leaderbords, dat P2P, en volgens mij is dat online...?!
Ja dat kan ook ja! Heb toevallig laatst de diverse stages mogen doen voor de Career, was 1 van de laatste onderdelen. Heb trouwens sinds zaterdag dus 1000 G voor Forza 3. heeft effe geduurd, maar toch. Is m'n eerste game met 1000 G! \o/