Oke, dan heb ik dus inderdaad een wat duurdere nodig. Ik neig eerlijk gezegd nu eerder naar een Slim. Heb ik dat gekloot met zo'n usb-stick ook niet. Heerlijk 250 GB harde schijf ruimte. Nooit meer eerst iets hoeven te verwijderen
Al heb ik daar toch nog wel wat vragen over. Hopelijk zijn er mensen die deze kunnen beantwoorden.
- Door een snoer van de Xbox zelf, wordt de HDMI-poort afgeschermd. Dit komt omdat er een lipje aan de AV-kabel zit, waardoor de HDMI-poort dus wordt afgeschermd. Dit zou betekenen dat je het rode en witte draadje voor het geluid niet meer kwijt kan. Zelf ben ik niet zo technisch, maar ik weet wel dat ik geen HDMI gebruik. Dan heb ik er dus helemaal geen last van? Dat rode en witte draadje doe ik in mijn Logitech Z4 boxen, namelijk in de volumeregelaar die op mijn bureau staat.
- Ik heb een filmpje gezien, dat het erg lastig wordt om alle snoeren in de Slim te krijgen, aangezien alles erg dicht op elkaar zit en je vaak te maken hebt met zeer dikke snoeren? Klopt dit dat dat erg klooten wordt?
- Heeft iemand toevallig een aanbieding gezien van een 250 GB Xbox 360 slim mét één extra controller?
Hier het filmpje over vraag 1. Voor de liefhebber; kijken vanaf 8.27 min:
http://www.gamekings.tv/videos/hardwarewoensdag-xbox-360-slim/
Laatst bewerkt: 16 jul 2011