1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand? :eek:
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon de complete iTunes folder backuppen en de iPhoto Library.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb zojuist Windows 7 geinstalleerd met Bootcamp. Ik maak gebruik van het draadloze toetsenbord en Magic Mouse. Deze krijg ik alleen met geen mogelijkheid aan de gang in Windows. Als ik de 'power' knop van het toetsenbord in druk, gaat het groene LEDje bovenop wel knipperen, maar er gebeurd verder niks. Doe ik wat fout? (Ja, ik heb alle drivers etc. geinstalleerd met de Bootcamp Disc die ik eerst moest maken voordat ik verder ging met de Windows 7 installatie)

    /Edit: Bluetooth ziet het toetsenbord en de muis wel, maar connecten lukt niet. Windows geeft aan dat de verbinding succesvol is, maar het toetsenbord doet niks.

    /Edit: Ik snap er niks van. Bluetooth drivers etc zijn allemaal up to date, maar het connecten gaat gewoon niet. De Mac herkent zowel de Magic Mouse als het Wireless Keyboard, maar connecten lukt niet. :{
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2011
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb net OSX Lion geinstalleerd, ziet er allemaal goed uit. :)

    Is er echter een manier om dat scrollen met de muis weer terug te zetten?
    Het zal ongetwijfeld een kwestie van wennen zijn, maar dan zou ik telkens moeten omschakelen op werk.
    Daar heb ik niet zoveel behoefte aan.
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Reverse Scrolling it is! :)
    Oh, was in de veronderstelling dat ik de 'Edit' had ingedrukt..

    Zijn hier trouwens veel mensen die het Trackpad gebruiken?
    Zit er over na te denken om hem aan te schaffen, maar vind €70,- nog redelijk prijzig..
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2011
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Met welk programma kan ik video's knippen, eigen muziek eronder zetten, ondertiteling e.d.
     
  7. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kun je in OS X / iOS niet instellen dat wanneer je bij een agenda item de begintijd wijzigt, het programma niet zelf leuk ook de eindtijd gaat lopen wijzigen. Vind dat zo kut steeds.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  11. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die NZBVortex gebruikt? Vind ik zelf een veel handiger/beter programma dan SAB. Vooral ook erg fijn omdat je in het programma zelf kan zoeken en dus alleen nog Spot Lite en NZBVortex nodig bent waarbij je met SAB nog een site moet voor de nzb's vinden en downloaden.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  13. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een fix voor lion om je externe monitor je primaire (en enige) monitor te maken? Ik wil m'n macbook gewoon openklappen en het externe scherm als monitor gebruiken. Nu doet ie ze alle twee... En das rughouding-technisch zwaar debiel.
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Edit: gelukt :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2011
  15. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Jawel, ik. Ik gebruik ook SpotLite niet, gezien ik gewoon weet welke mannetjes voor mij alles uploaden. Ik heb die gewoon in de RSS gezet en ze komen automatisch binnen (als je dat hebt aangevinkt). ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2011
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb een iPad, iPhone en MacBook pro, op alle drie mijn @home mail account. Wanneer ik mail check krijg ik op elk ban de drie alle mail steeds binnen. Ook wanneer ik bijv de mail gelezen heb op de MacBook. Ik wil graag dat wanneer ik mail gelezen heb dat die niet dan ook weer op de iPad en iPhone binnen moeten komen.

    Soms ben ik onderweg en check ik mail en moet ik 30 mails binnenhalen met 3G maar die mails ken ik al en dus al gelezen. Hoe kan je het zoninstellen dat alle mail naar de MacBook gaat en wanneer ik die daar gelezen heb dat ze dan niet ook nog binnen moeten komen op de iPhone en iPad!?
     
  17. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    IMAP gebruiken. ;) Als @home dat niet ondersteund kun je dat via Gmail fixen.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jij gebruikt POP. Dat is een erg achterhaald protocol. Leuk als je één PC thuis hebt staan, maar niet wanneer je meerdere devices hebt. Groot frustratie punt als ik mail over moet zetten bij klanten.
    Je kunt het via Gmail laten lopen, aangezien @Home waarschijnlijk geen IMAP zal ondersteunen. Al die providers gebruiken POP zodat hun server niet zo belast wordt.
    Gewoon Gmail account aanmaken en je @Home via de servers van Gmail laten lopen.
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hotmail gebruikt zeker ook alleen POP? Want ik heb precies hetzelfde.
     
  20. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ok dat wil ik best proberen, ik heb een account bij Gmail dus dat is goed maar hoe stel ik het dan in? ik ben POP gewend dus zou je me ff kunnen uitleggen wat ik moet doen om het via Gmail/imap te krijgen? *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina