Modsticks

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Crazy123, 15 jul 2011.

1. Crazy123

Crazy123 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee jongens,
    Ik overweeg om een set nieuwe analog sticks aan te schaffen 1 omdat ze verouderd en 2 ik wel weer is wat nieuws wil :p
    Ik kwam deze sticks tegen op www.modsticks.com, deze dingen lijken me best handig, omdat ze iets hoger zijn dan normale xbox sticks, zoals jullie weten hoe hoger de sticks hoe meer accuracy. persoonlijk was ik geen fan van de fps freeks, deze waren voor mij te hoog en oncormfortabel. Deze sticks lijken me wel handig om je hiermee wel de hoogte kunt aanpassen. Lijken jullie deze sticks wat ? Ze zijn wel wat duur namelijk.

Laatst bewerkt: 15 jul 2011
  2. doesje

doesje Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraag of je nog kan ruilen dan probeer je het eerst

3. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hoger hoe beter?!?!.....Het ziet er van plastic uit en dat lijkt me helemaal niets maar gewoon uitproberen zou ik zeggen. Of gewoon andere controller kopen naar smaak.

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hoger=hogere sensivity.
    En het oppervlak van de sticks is anders.

5. Crazy123

Crazy123 Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe hoger hoe meer accuracy, met hoge sens idd
    en je hebt ruimere bewegingsmogelijkheden.

6. Ik heb met deze modsticks 2 dagen gespeeld.

De sticks zitten wat hoger, en hiermee kan je inderdaad nauwkeuriger mikken. Als je call of duty speelt kan je het proberen.

Speel je gears of war, dan kan het tegenvallen. Je wilt met de shotgun gewoon snel reageren, mikken hoeft eenmaal niet zo nauwkeurig. Daarom vind ik kortere sticks prettiger.

Ik speel vooral gears of war, daarom heb ik de thumbsticks weer vervangen met de orginele rubbertjes, de D-pad met knuppel zit er gewoon op.

Het is overigens niet van plastic maar een soort aluminium(metaal).

Ik zou ook de dome grips erbij nemen, voor het geval dat de hole thumbstick niet bevalt (bespaar de verzendkosten). Deze vind je onder Modstick Pro GRIPS. Ik heb ze zelf echter niet getest.

7. doesje

doesje Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch achteraf wel handig

Deel Deze Pagina