[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
  2. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    De bedoeling van dit filmpje was vooral het presenteren van fifa exclusieve content van mcfc waaronder dit nieuwe tenue ja.

    EA heeft een deal met manchester city waardoor er nu ook "exclusive and unique free club specific pack design" komt.
     
  3. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    weet iemand hoe dat impact engine werkt ?? niet dat je in elke match 4 blessures hebt ?

    stel je speelt online en iedereen gaat alleen maar tackelen , dat je niet 3 wissels kwijt bent aan blessures, maar gewoon 1 man per 5 wedstrijden vind ik redelijk normaal.

    maar ik hoop wel dat ze ook animatie,s hebben voor kopstoten en dat spelers verkeerd neer komen en evt hun arm of been breken .

    lijkt me wel vet maar moet t wel goed zijn XD
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee joh, het zal niet veel anders zijn qua aantal blessures dan in FIFA11. De animaties zullen alleen vloeiender en realistischer zijn. Als je op je knie geraakt wordt zal je anders vallen dan een tackle op je enkels, of een tackle van achter. Schouderduels zullen ook realistischer zijn, en snelheid en dribbelen belangrijker dan vorig jaar. FIFA11 ging vooral om strength: met Drogba was je niet te stoppen.
     
  5. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    En vergeet niet dat als je met een speler die een lichte blessure heeft doorspeelt wordt de blessure erger en kan de speler aanzienlijk langer uit de roulatie zijn.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.206
    Leuk Bevonden:
    4.746
    Balen als Ronaldo weer een schaafwondje heeft. :+
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zit nu zowel Fifa 11 als PES 2011 te spelen, en moet zeggen dat Fifa toch wel voor mij de betere game is. Vroeger was ik echt fanatiek voor Pro Evo maar nu ik een tijdje geen footys meer heb gespeeld ben ik nu wel in staat om neutraal naar beide games te kijken, zeg maar. :+

    Ik ga dit jaar voor Fifa 12, weet ik wel bijna zeker. Alleen jammer dat je geen competitie kan spelen met een zelfgemaakte club zoals in PES. Of kan dat wel? Ik vind het wel chil om een eigen naam te verzinnen, een team vanuit niks op te bouwen en ieder seizoen een nieuw shirtje te ontwikkelen. :9
     
  8. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de vraag nog niet gezien. Maar waar ik me erg aan irriteert is de spelhervtingen en de overtredingen van de keepers. De keeper krijgt bij elke fifa reeksen geen rode kaart, bijvoorbeeld bij een overtreding (doorgebroken) .

    En daarnaast de normale overtredingen waar je niet goed kan richten naar een speler dichtbij. Ik hoop dat dit opgelost is in fifa12!
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Helemaal mee eens, maar ik weet nog niet of ik dit jaar voor FIFA 12 ga. De eerste impressies geven allemaal aan dat de balans een beetje weg is. Bij PES 2012 schijnt dat nu juist veel beter te zijn en de AI is om te smullen.

    EA Heeft nog even de tijd, maar het is niet meer vanzelfsprekend dat ik voor FIFA 12 ga na het lezen van de positieve verhalen over PES en de wat minder positieve over FIFA 12.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wauw ... ik heb een deja-vu. Heeft één van jullie dat ook?
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nope, vertel!
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Elk jaar is het zowat al dat zelfde gedoe :emo:

    PES is beter! PES IS BETER! Echt waar!

    Puntje bij paaltje trekt FIFA elk jaar maar weer aan het langste eind omdat het voor vele een superieure game is.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is gewoon persoonlijk. FIFA speelt fijner en makkelijker maar PES geeft uiteindelijk meer voldoening.
     
  14. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    FIFA is verre van superieur. Met de dag irriteer ik mij meer aan die game. Laatste 3 jaar FIFA gespeeld maar dit jaar is PES gewoon iets veelbelovender. FIFA hoeft uiteraard ook minder door te voeren dan PES want haar basis is op dit moment beter maar of FIFA dit jaar ook weer aan het langste eind trekt is maar de vraag imo. Ik ben benieuwd en hou beide titels in de gaten. :D
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Sorry hoor, maar gaat het wel goed met je?

    Mag ik, op basis van wat ik nu heb gezien, gehoord en gelezen, niet mijn twijfels hebben over FIFA12? Ik heb FIFA 9, 10 en 11 gekocht en met plezier gespeeld. PES liet ik mooi in de schappen liggen. De jaren daarvoor koos ik echter zonder twijfels voor PES én terecht overigens.

    Maar ik moet zeggen dat de beelden en informatie die ik over PES 2012 lees mij wel aanspreken. Of het uiteindelijk ook lekker speelt is nog maar de vraag. Ik vind het niet erg dat FIFA evolueert, maar als de balans ver te zoeken is dan is dat een flinke domper.

    En ík zeg dat niet heh, dat zeggen de mensen in de gamewereld die FIFA 12 al wel hebben gespeeld (lees de impressies maar). Jij kan dus van alles roepen dat het superieur is e.d., maar jouw mening neem ik niet serieus (alles wat niet FIFA is, is sowieso zwaar kut bij jou en dat maakt jou net zo zielig als alle PES kneusjes die zeggen dat FIFA zwaar kut is).
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2011
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.019
    Leuk Bevonden:
    9.601
    Fanboy!
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kerel, relax. Neem een chill-pil.

    Het enigste wat ik zeg is dat FIFA zich jaar-op-jaar maar weer bewijst de betere voetbal game te zijn. Elk jaar word er door het PES-team beloftes gemaakt die toch niet nagekomen worden. Vandaar ;)

    Ik blijf ook lekker weg uit het huidige PES2012 topic omdat ik toch een vaste keuze heb. Ik heb PES genoeg gespeeld en vind het kwa spelen ook leuk hoor ... maar het voelt allemaal als "lood". Nogmaals, dat is mijn mening tegen de jouwe. Vind overigens niet dat je zo anaal erover hoeft te doen. Be cool!
     
  18. Munnie

    Munnie Guest

    Vind ik ook, het speelt gewoon niet fijn en de gameplay enzo is echt onrealistisch... Lelijk spel.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.206
    Leuk Bevonden:
    4.746
    2011 versie gespeeld en dat vond ik wel aardig. Alleen vond ik de game veel minder sfeer hebben dan de fifa serie. Over dat ''lood'' voetbal kan ik weinig zeggen, denk dat ik daar iets te weinig PES delen voor gespeeld heb.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja hoor, ik begin weer naar pes te verlangen. Ik was de vorige keer ook zo snel uitgekeken op fifa. Na 20x de zelfde goal maken is dit spel echt geen kut aan.

    In het begin is pes echt een bitch dat je continue naait, iedere dag raakt je gefrustreerd maar om een vage reden blijf je de game opnieuw oppakken. Fifa doet het anders, in het begin doet de game heel lief tegen je, helpt het je met het maken van leuke goals maar de game zal je nooit motiveren om beter te worden waardoor je na elke speelsessie met een leeg gevoel achterblijft en heel sneaky, je langzaam depressief maakt en je geest leegzuigt. Fuck, ik weet nog steeds niet welke footy mij het beste ligt. Het zijn beide bitches, de een kost te veel tijd om te beheersen en op de ander ben ik te snel uitgekeken. :+
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina