1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb hier geen problemen. Ik kan gewoon bepalen of ik m'n beeld op m'n MBP of op m'n TV wil. Dit geldt ook voor het geluid. Misschien is het tooltje PTHVolume handig? Die gebruik ik althans om geluid aan een bepaalde uitvoer toe te wijzen.
     
  2. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    pff windows 7 goed werkend gekregen op mijn macbook pro, maar op de iMac (2006) wil het maar niet lukken. 2Gb RAM nu met Lion, tijdens de install van windows komt er een melding dat hij geen apparaat besturingsprogramma kan vinden. Hij probeert ook verbinding te maken met de server van Apple of bestanden binnen te halen maar dat kan momenteel niet?!!?
     
  3. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk een map te maken waar alle mail in terecht komt die een bepaald woord bevat? (dus een map in "Mail")
     
  4. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja:

    links onderin op plusje drukken

    nieuwe slimme map maken
     
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    PC herkende hem ook niet meer, had hem los aan m'n iPhone gehangen deed het in eerste instantie ook niet. Toen ineens deed ie het, ik hem weer aan m'n iMac hangen, werkte ook weer .. dus ik lekker muziek luisteren maar na 15min ging het geluid ineens over op m'n iMac geluid en was m'n logitech weer spoorloos :'-(:'-(:'-(
    nouja, dan koop ik maar nieuwe tv speakers en kan m'n harman/kardon soundstick II aan m'n iMac, staat nog beter ook :)
     
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Haha, toevallig, ik heb nu ook Soundsticks (maar dan de III) hier aan hangen.
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    daar heb ik mijn @home account in gezet, hij ging toen wat dingen laden en nu krijg ik dus alle maal door mijn gmail heen. Op zich maakt me dat niets uit, maar het is nog steeds erg vervelend dat ik dus op alle 3 apparaten telkens weer mail krijg, dus steeds een exemplaar op elke device... Of heb ik nog iets vergeten?!
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is het principe van IMAP. Al je mail op ieder device. :)
     
  9. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    maar dat wil ik dus helemaal niet... ik wil gewoon dat wanneer ik mail krijg dat 1x krijg op de macbook bijv. niet ook nog een keer op de imac en ipad! Dit moet toch in te stellen zijn?!
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat blijft iTunes toch een slecht kut programma.
    Wil je genre house afspelen, zet ie weergave op album (grid). Wil je weer een lijstweergave, staat alles weer in de lijst. Meende te herinneren dat ik voorheen een genre kon afspelen en de weergave daarvan op lijst kon zetten, maar nu blijkbaar niet meer.
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel cycles kan een MacBook pro hebben. Voordat je de batterij moet vervangen?
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Staat niet echt een vast aantal voor en ligt er ook maar net aan hoe je ermee omgaat en wanneer je hem steeds oplaadt. Van mijn vorige (witte) Macbook zijn ze 2x plots doodgegaan.

    Kolombrowser genre maar ingesteld in iTunes. Kan ik hem iig op lijst weergave laten staan. Ook apart, doe je shuffle, gaat ie steeds dezelfde nummers langs.
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het beste ritme dan? Helemaal leeg laten lopen en dan opladen, of steeds opladen als je hem gebruikt hebt?
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij maakt het vrij weinig uit tegenwoordig :)
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zo af en toe een calibratie van de batterij.
     
  16. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan ik zonder herinstallatie van Lion en Windows 7 een geheugenupgrade doen? (van 4 naar 8GB in MBP2010 i5)

    Kost maar 50 euro zag ik.:)
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jups. :)

    @luukie nooit helemaal dood laten gaan!
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Handige app: LaunchpadCleaner.

    Zorgt ervoor dat je alle apps uit Launchpad kunt halen, zodat je het naar eigen smaak kunt indelen met enkel de apps die jij wil.
     
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Even nog een vraag van een hardware / specs nub:

    Is de i5 1.7Ghz processor in de nieuwe MacBook Air sneller dan mijn twee jaar oude MacBook Pro 2.53Ghz Duo Core?
     
  20. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hoe zit dat met het aanmaken van een slimme map in Mail? Kan ik dat alle mail met een bepaald woord erin, in die map laten komen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina