Ik ben op zoek naar spellen met co-op (zoals bij bijv. Timesplitters 2 en Halo). Lekker met z'n 2'en knallen en/of beuken.. Kan iemand nog wat spellen noemen (die al uit zijn, of uit gaan komen binnen afzienbare tijd)??
ik vind de halo co-op nog steeds het beste, je kunt bijvoorbeeld in ghost recon wel ook missies in co-op spelen maar niet de hele story mode zoals in halo.
Brute Force, heeft zelfs 4-speler co-op! Alleen jammer dat hij nog niet uit is..... nog 3 weekies ofzo
@blade, dat kan met de meeste Sportgames @Ovidewatcher, UT2k3 of UC heeft geen coop mode voor single player...
Zelf ben ik erg fan van Xbox spellen met System link, en co-op. HALO blijft denk ik wel het beste spel voor co-op, maar ik heb laats een system link co-op Ghost recon gespeelt voor een avondje. Dat is toch ook wel super hoor! Heel cool om samen met een vriend heel tactisch iedereen af te schieten. Het enige jammere aan Ghost recon is dat alle missies zo kort duren. Als je namelijk bij een leveltje HALO echt lekker bezig ben, dan kan je wel 1,5 uur bezig zij op legendary. Maar bij ghost recon duurt het toch vaak allemaal een stuk korter (maximaal 30 minuten). Da's wel jammer.