1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    mijn gratis week is weer voorbij:'-(
    nu eerst maar op vakantie, en dan weer een gamecard halen :)

    ik speel op trollbane btw, is pvp. Maar ik ken hier verder niemand die er ook speelt. Ik speel er omdat er veel IRL vrienden van mij spelen.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik gespeeld. Uiteindelijk op een andere server horde begonnen en mijn Paladin getransferred. Was ook een klote server geworden destijds.
     
  3. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Hmmm, net Warsong Gulch gespeeld. Wat een lagg. Mijn pc is dus te nep voor 10 vs 10 CTF ofzo -.-
     
  4. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow vraagt niet zoveel hoor, een redelijke decente PC kan WoW toch minimaal op 30 fps draaien op alles high. :eek:
     
  5. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Ja dat is wat ik ook dacht. Misschien dat er iets anders speelde, zo nog een keer proberen
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook lag in de cities?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ultra FTW!!! \o/
     
  8. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Speel nu als Draenei, maar in de cities heb ik geen lagg, voornamelijk omdat er bijna nooit iemand rondloopt :9
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Gister met Dagger wat battlegrounds gedaan, twee keer gewonnen toch? :thumbs: Ik moet nu alleen nog twee trinkets, dagger en een off-hand en dan heb ik al mijn PvP gear bij elkaar. Ik zit dan waarschijnlijk op 3k resilience en dan kan ik lekker arena en rated battlegrounds doen. :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Op mijn alt maar even aan het rep levelen geslagen en in een rare bui PvP gedaan.

    Jezus, scoor je ff 130 HK in een AV potje. Ja, zal daar wel normaal zijn, maar op mijn main ben ik daar nooit echt in de buurt gekomen. 50 op zijn best. 8)

    Misschien dat het aan het level lag, maar er waren dan ook idioot veel mensen voor een level 60-70 potje.

    Vind dat nu wel jammer van de gewone BG's. Op 85 heb je veel minder mensen. Ze hadden beter kunnen doortrekken naar 90 imo, voor PvP in elk geval. Dit was beter geweest, aangezien je voor elke tien levels, ook mensen van 10 verschillende levels in je group kan krijgen.
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Misschien even wat beter kijken naar de levels van andere players? Battlegrounds werken nu met brackets *0-*4 en *5-*9. Tja AV is nu eenmaal een van de grootste battlegrounds qua spelers, dus niet erg lastig om er veel hk's te krijgen. De hoeveelheid spelers in een potje zou ook wel niet erg verschillen met dat op level 85, hoogsten 2-3 spelers. Als het er meer zijn dan wordt de BG wel gecanceld. ;)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt vaak ook HK terwijl je helemaal niks hebt gedaan :)
     
  13. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja idd, volgens mij krijg je al een HK als je die speler die dood ging ooit getarget hebt.
     
  14. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Warsong Gulch gespeeld en 2 keer Deadmines. WG Lag kwam dus van mijn out of date addons :9
     
  15. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Raad je aan zo snel mogelijk arena te doen, ook met crap gear want dan krijg je snel conquest punten en gear je 2x zo snel ;)
     
  16. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit je in een PvP guild? Want zonder 2k arena/rbg rating kom je tegenwoordig al niet meer in een groepje voor RBG. :emo:
    incl. shadows met 60fps. \o/+
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2011
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hehe. :D

    Gebruiken jullie trouwens NPC scan ook?
     
  18. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kom ik in godsnaam van silvermoon naar orgrimmar? :+
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Orb in Sunfury Spire gebruiken om naar Undercity te gaan. Dan met de zeppelin naar Org vanuit UC
     
  20. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    bedankt. :b:
     

Deel Deze Pagina