mja, nu ik er over nadenk.. je hebt wel gelijk maar dan moet ik het wel elke keer met eentje minder doen he.. greetz, Nitroke
Op lik-sang.com kun je nu al intekenen op de mod-chips. 73 euro ff uit mijn hoofd. Kun je alles mee doen , zoals ook bv unsigned code runnen op je xbox , en dus is het mogelijk om (als de player wordt uitgebracht) DiVX/VCD/SVCD af te spelen op de Xdoos. Maar natuurlijk ook alle regio DVD's , en backups van je games maar 30 draadjes solderen en alles is voor de bakker ...... Ik vind wel dat je de backup functie die de chip je geeft NIET moet misbruiken ...de developers verdienen het gewoon om aan de games te verdienen , dus ik keur het downloaden van games die je niet zelf bezit ten strengste af !!
1) Voor dat online gebeuren hoop ik niet dat we een abonnement moeten hebben (of is dit reeds aangekondigt door M$?). Zou best bereid zijn om eenmalig een bedrag te betalen, maar las het een abonnement zou worden, zou ik d'r niet blij mee zijn. Ik kom om in de abonnementen de laatste tijd. Tikt nogal aan. Kabel, Chello, Gas, Licht, Water, Dutchtone, Wegenbelasting, Verzerkeringen, Ziekenfonds, Parkeervergunning en als Xbox d'r dan ook nog bij komt zou ik het wel minder vinden. 2) Volgens mij zijn er met de Xbox een BOEL mogelijkheden om modificaties (en dan bedoel ik nog niet eens zozeer chips) te verrichten. Tenminste, op sommige andere forums lees ik al plannen voor inderdaad Divx etc. etc. En ook ik zou inderdaad direct backups kopen als dit mogelijk is. De developers verdienen weliswaar de opbrengsten van de games, maar daar ben ik veel te egoistisch voor. Hoe goedkoper voor mij hoe beter.
Shit jongens, dis nie gek ook zeg. Ik had ook zo'n soort thread geopend en die wordt meteen gesloten zonder goede reden, maar deze blijft open staan. Wat moet ik hier wel niet van denken moderators.
en trouwens ff over het kopieren van spellen. dvd branders kosten nog fucking veel geld en pas over 2 jaar ofzo zaldie voor iedereen beschikbaar zijn. Tot dan zal het zeker geen massale vormen aan gaan nemen. Maar nu kunnen we al wel met die mod-chip unsigned code lezen en daardoor kunnen die programmatjes gelezen worden. En dat vindt ik best een goede zaak. Daar ging mijn thread dus over en helemaal niet over het kopieren van spellen.
Een dvd brander heeft nog niet zoveel zin, de xbox spellen zijn gebrand op DVD 9 dvd's, wat betekent dat er 9gb op opgeslagen kan worden, 2 lagen van 4,5 gb. Alle informatie is gebrand in de tweede laag, op het moment zijn er voor normale mensen zoals wij alleen maar single layer (die beschrijven alleen de 1e laag) beschikbaar, en die kosten ongeveer 400 euro. Een dual layer writer kost rond de 20.000 dollar, dus dat zal er niet voor je inzitten, ook kosten lege dvd schijfjes rond de 20 euro... Wat betreft het kopieren van spellen, NEE daarvoor heb ik deze thread niet gestart, ik wil geen spellen kopieren omdat de makers van spellen dan simpel ophouden met het maken van spellen. Het enige wat ik wil is divx video's afspelen, mp3's luisteren enzovoort. Heeft iemand wat links naar forums waar hierover gesproken word? ik had het zelf op een forum gelezen, moet dat even nakijken maar die geef ik nog wel. En waarom de moderators deze thread niet verwijderen? ik denk omdat het niet gaat over het kopieren van spellen maar om functies aan je xbox toe te voegen
MS is toch een heel serverpark aan het inrichten voor dat online gamen? Daar zullen ze wel geld voor willen hebben in de vorm van een abonnement. Ik hoop dat het een beetje betaalbaar blijft, want de kosten worden steeds stukken hoger, en je salaris niet. Divx hoeft van mij niet zo. Ik speel nu wel VCD's en SVCD's op mijn DVD speler en dat werkt wel goed. Dat zou op de Xbox ook wel tof geweest zijn. Dat PAL en NTSC gedoe snap ik ook niet helemaal. Je kunt een PC game ook op elke PC spelen en de videokaart maakt op de TV-out vanzelf een PAL of NTSC signaal aan. Waarom dat op de Xbox niet zo werkt zal wel om financiƫle en marketing technische redenen zijn. Net zoals Halo, waarom kan ik dat niet met een duitser spelen? Als je in Venlo woont ofzo dan is die kans best wel groot. Ik woon zelf in Rotterdam, maar toch.. Ik hoop dat we met de officiƫle online service van MS wel met amerikanen kunnen spelen, dan zijn er altijd mensen online.