Your lucky day? Ik zat weer eens even te lezen in het Veronica magazine. Rustig aangekomen bij cyberzone blz 141 las ik dit: 'Size' is wel degelijk belangerijk, dat weet iedere gamer. Twee fanatieke Xbox-fans beleven zondag 24 augustus hun 'Lucky day', als ze op het gigantische beeldscherm van het Omniversum in Den Haag strijden om de titel Nederlands Kampioen Xbox Games. Meedoen aan de voorrondes? Info zal verschijnen op www.omniversum.nl. Dus daar moet nog het een of ander over verschijnen maar ik denk ik zet het alvast op het forum. Ik bedoel wie wilt hier nou niet als Xbox gamer van Nederland worden bekroont ? Dat bedoel ik .
ik ik Bedankt voor de tip! ik heb familie in den haag wonen dus ik zal denk ik wel van de partij zijn
Met een uitgeschakelde hand . Het is mij te ver om naar Den Haag te gaan. Ik woon hier in drenthe, dus iets te ver.
tjeh over 3 weken gaat het eraf en ik speel in immiddels weer volop MechAssault en beat mun broer in MP maar is er iets bekend over wanneer je je kunt inschijven enz.? wanneer komt dit op de site te staan? want nu staat er nog niets :{
Ik zeg al: Dus beetje geduld neem ik aan. Ik denk toch niet dat de Veronica gids dit zo maar uit haar duimpje zuigt (ze hebben het meestal wel goed namelijk).
Op de Power Awards zullen de voorrondes voor het NK Halo zijn. Ik weet niet wat die andere NK zal zijn, maar de winnaar van ´onze´wedstrijd in samenwerking met DuCyCo mag naar het WK in Zuid Korea. Andere voorrondes zijn op de Megafestatie in de Nokia Ministry of Games. Iedereen kan meedoenm zolang je maar een kaartje koopt. JJ
In het Omniversum?! Ik ben daar laatst geweest, dat beeld is zo groot. Als je daar gamed, krijg je zeker last van je nek /edit Is JJPU trouwens DE JJ van de Power Unlimited of gewoon een wannabe?
*kijkt snel weg alshij dit topic ziet Je kan JJ natuurlijk een wannabe noemen, maar dit is wel de eh 'echte' ja.
Dit kreeg mijn vader in een mailtje van Omniversum: X-box gamers opgelet! Van maandag 18 t/m zondag 24 augustus wordt er elke avond door Xboxworld.nl en Xbox een Xbox-videogameconsole toernooi georganiseerd in Omniversum. In deze week kan iedereen kennismaken met Xbox. Beginnende gamers kunnen zelf spelen of speluitleg krijgen. Daarnaast zijn er presentaties van nieuwe spellen. De ervaren gamers spelen tegen elkaar in een speciaal daarvoor opgezet toernooi in de foyer van Omniversum. Zeven avonden lang. De laatste paar ronden en de finale worden op zondag 24 augustus op het enorme koepelscherm van Omniversum gespeeld. Mag jij je de beste Xbox gamer noemen? Meer weten over deelname: kijk vanaf 1 juli op www.Xboxworld.nl. Denk dat ik er wel een avondje langsga
Vanaf 1 juli kan je je op XBW inschrijven voor de 'Omniversum XBW Awards' Wordt echt gaaf met de finale's gespeeld op het MEGA-grote Omniversum doek.