[XOne] [Live] Aparte regio's?

Discussie in 'Games' gestart door Biscuitje, 30 mei 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ey, ik zat laatste te denken hè. Ik kom eigenlijk nooit andere mensen tegen als Engelsen, Fransen, Duitsers, Belgen en onszelf.
    Is dat jullie nooit opgevallen?

    Is dat netwerk misschien zo ingesteld dat je altijd in een Europese game terechtkomt?
    En de Amerikanen op hun beurt in een Amerikaanse?
    Dit om het een beetje lagvrij te houden.

    Weet iemand of dit waar is?

    (En kom nou niet aan dat het daar nacht is als het hier avond is)
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2003
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Als je automatisch een server laat zoeken kom je eerder in een Europese server inderdaad. Is omdat het anders voor ons slomer zou gaan. Je kunt wel gewoon met Amerikanen spelen hoor, maar iedereen gebruikt Quickmatch dus kom je zelden bij Amerikanen in een game.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    moved thread

    Hangt van het spel af. Vaak kies je de snelste game (waar deminste lag is) ... dit zijn meestal de europese xbox'en als je een snelle verbinding hebt kan je lag loos tegen amerikanen spelen
     
  4. kale

    kale Robbie Williams

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik deed laatst bij UC ook quick game, maar kwam gewoon bij een paar Amerikanen in de game
     
  5. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, om over dit onderwerp verder te gaan. Ik vraag me af of er al iemand geweest is die tegen Aziaten heeft gespeeld. Niet dat id dat zo leuk zou vinden (ik zou er toch niks van begrijpen), maar de Japanners zijn toch ook al lang on-line met hun doosje :confused:
    Dat berijp ik niet, altijd maar met Westerse mensen spelen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2003
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    In NBA 2k3 kan je alleen maar PAL vs PAL en NTSC vs NTSC
     
  7. Even een vraag tussendoor:

    Wat is is dictated server? Is dat een server die van MS is?

    Ik heb ergens gehoord dat je met Midtown Madness 3 met MS als host speelt? Klopt dat?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je bedoeld dedicated server ... ipv dictated

    dedicated = een server waar niemand op speelt (dus de host speelt zelf niet mee), maar waar het spel op draaid ... dus al het data verkeer gaat over deze server heen .. Dus optimale game environment

    als de dedicated server een ms server is dan draaid deze niet op een xbox maar op een echte server met xbox sdk geinstalleerd (software development kit)
     
  9. Dennis Veldhuiz

    Dennis Veldhuiz Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    In Moto GP heb ik dat idd ook wel, maar speel ik nou weer Mech Assualt dan speel ik ook vaag tegen bv: Amerikanen... Toevallig v.d week nog een paar gasten uit Florida afgemaakt }:]
     
  10. ~X-Box Junkie~

    ~X-Box Junkie~ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel eens met uc tegen jappen gespeeld, honkieponkie sjanhai ti-po sja :D
    wel wel grappig

    maar zijn zijn echt uber-goed :mad:
     

Deel Deze Pagina