1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de 15e plek gehaald _O_

    1e pagina in ieder geval. Nu weet ik ook waarom sommige zo'n hoge level hebben tegenover hun skill punten. Blijkt dus wanneer je manual speelt dat de levels/punten er bij worden geteld. Ja, als je dan weer als level 1 begint op manual dan krijg je veel punten natuurlijk :cool:
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dus als ik nu stop bij 6000 punten, en ik ga nu manual spelen op level 1. Dan kom ik ook alleen mensen tegen op level 1 manual, maar houd ik wel mijn 6000 punten?

    Ik weet wel dat je met manual veel meer punten krijgt. Ik verloor laatst van iemand rond de 9500 punten, kreeg alsnog 65 punten _O_.
     
  3. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent 15de van de world:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
    _O_
     
  4. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Levels:confused:, wat bedoel je en wat is manual ( moet nog veel leren xd )
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wel ziek dat je vijftiende van de wereld bent. _O_

    Wil je eens een potje 1v1 doen? Het liefst unranked (je weet waarom), maar anders niet-manual ranked. Ik heb pas twee keer op manual gespeeld, dus wil het nog niet aan om daarmee tegen jou te spelen. Ik speel zelf wel met alles op semi of lager, behalve passing assistance (assisted). Shooting semi. Crossing, through passes en lob passes op manual, etc.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je online speelt, kan je verschillende levels verkrijgen. Per wedstrijd win of verlies je punten. Tussen de 0 - 300 ben je level 1 ofzo, tussen 300 - 600 level 2. Zoiets gaat dat volgens mij, maar ben het eigenlijk al weer vergeten.

    Manual betekent 'handmatig' in het Nederlands. Het gaat dus over je controllerinstellingen, je speelinstellingen. Je kunt alles op 'assisted' ('geholpen' ofzo), 'semi' (half-geholpen, half handmatig) of 'manual' (handmatig) zetten als je dat wilt. Als je schieten op 'assisted' hebt bijvoorbeeld, schiet je altijd perfect op doel (dat is dus wat je nu hebt, als beginner). Als je schieten op 'manual' hebt, schiet je de bal precies naar de richting waar jij je pookje houdt. Houd jij je pookje richting de cornervlag terwijl je op de zestien meter staat, één-op-één met de keeper, schiet de spits de bal naar de cornervlag. Manual vereist dus meer 'skills', dat je beter bent in FIFA. Het is een uitdaging voor mensen die FIFA al een beetje onder de knie hebben. Daarnaast geeft het ook een veel grotere kick als je met manual aan mooie aanvallen weet op te zetten, of mooie goals weet te maken.

    Maar voor jou, voor nu, als beginner, de tip: begin er nog niet aan! Houd het bij assisted, op het begin moeilijk genoeg ;).
     
  7. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke wist nog niet van deze leuke functie(level verslaafd, jullie zijn bijna allemaal 6000 wtf :eek:)
    , wordt steeds met 4-0 afgemaakt dacht dat fifa je tegen spelers plaatsten die evengoed waren, maar evengoed(slecht) als mij is niemand:+
    Dus geen andere voordelen met manual, voor de 'normal' gamer heel cool maar wss spelen al die gasten van youtube met assist|:-
    Nu weer oefenen in fifa :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2011
  8. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus met manual krijg je extra punten, en op een bepaald lvl krijg je geen punten meer en start je een nieuwe lvl 1 met manual :D
    Is dit hetzelfde als ultimate team of een andere modus ?
     
  9. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt op assisted/semi ook gewoon punten hoor. Alleen ik zit inmiddels bij 7.000 dus dan krijg ik niet zoveel. Ook speel ik constant tegen mensen met 5500/6000 punten dat is allemaal leuk maar ik krijg er zéér weinig voor. Slechts 15-20 punten maar verlies ik gaan er gelijk 60-70 af.

    Maar stel ik ga nu op handmatig spelen dan worden blijkbaar de punten er weer los boven opgeteld en begin ik als het ware op level 1. Ik moet nog een punt of 500-1000 voor een plek in de top 10. Als ik dit zou moeten doen op normale controls duurt dat nog een eeuwigheid maar als ik nu het op manual probeer krijg ik die punten sneller.

    En ik wil best een 1 vs 1 doen hoor Thomazi, probeerde je laatst toe te voegen maar je vriendenlijst zat vol. Trouwens dat is ook de reden waarom jij level 35-36 bent en ik level 33 ook al heb ik 1000 punten meer. Jij hebt wss wat potjes op manual gespeeld
     
  10. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je punten die er los op komen :confused:
    Edit: dat het gewoon als level 1 wordt geteld die een 6000 punter inmaakt, en dan krijg je veel punten :D
    Iemand vertelde me het aantal punten dat je hebt is level ( 300 is 1 en 600 weer 2 :D)
    Maar als jij 1000 meer hebt hoe kan hij dan hoger level zijn:9
    En gratz met bijna top 10 in fifa_O__O__O_
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2011
  11. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het uit te leggen maar het feit dat je nieuw bent maakt het niet makkelijker. Kijk je hebt blijkbaar twee leaderboards:

    Assisted
    Full-Manual

    Met beide manieren heb je gewoon niveau's 1-40. Dus stel je bent level 30 op assisted en je begint op manual dan telt hij de levels die je krijgt op manual erboven op. Dus word je level 31-32-33 dan ben je in principe level 30 assisted en level 3 manual. Snap je?

    Daarom heeft hij een hogere level dan ik omdat ik nog geen manual heb gespeeld maar hij wel.

    En bedankt, betekent natuurlijk niet zo veel maar het blijft toch leuk natuurlijk
     
  12. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu snap ik het bedankt:thumbs:
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand potje vandaag? :)
     
  14. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar potjes op manual gespeeld en nu in de top 10 _O_

    Het is wel lastig, op zich het passen gaat allemaal nog wel omdat ik ook semi beetje gewend ben maar vooral het schieten vind ik erg moeilijk. Meestal schiet ik tegen de keeper en scoor ik uit de rebound 8)
     
  15. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    potje?

    Is er nog iemand die zin heeft om een potje te spelen, of heeft niemand zin in een 1v1 potje? Heeft iemand verder nog een leuke club? mssg or add me.
     
  16. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van mij wil online op fifa ultimate team, maar staat dat ie niet oud genoeg is :9
    We hebben nieuw ea account gemaakt hoe connect ik dit met zijn bestaande xbox live gamertag/profile?
     
  17. Douvve

    Douvve Driwe

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet volgens mij, ivm de online pass.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand potje?
     
  19. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel potje, vind niemand omdat ik lage rank ben :9
    Ik zie de leaderboards maar waar vind ik de leaderboards van die 6000 punten ( bijvoorbeeld;)) en die levels?
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Iemand zin in een paar potjes? :p Bored.
     

Deel Deze Pagina