thuis heb ik al een DVD speler, dus om DVD te spelen heb ik de afstandbediening voor de XBOX niet nodig. Nou was mijn vraag, kan ik die afstandbediening ook gebruiken om muziekcd's of opgeslagen VMA files op de XBOX mee af te spelen??
ja, je kan cd's afspele met de afstandsbediening, kheb geen idee wat je met VMA files bedoelt, maar cd's kan je wel bediene met de remote
o sorry, ik bedoel kan je die WMA bestanden (die liedjes die je op je xbox harddisk op slaat) ook met die afstandbediening spelen?...
ik gebruik altijd mn xbox om mn muziek af te spelen(heel wat beter geluid). en dan gebruik ik ook altijd de ab. dat ding kan je tenminste heel wat verder meenemen en hij doet t op de gekste plaatsen...
de dvd afstandsbediening is gewoon de oplichterij truuk van de xbox. Je hebt deze echt puur er en alleen nodig om dvd's mee te kunnen afspelen. Die besturing hadden ze echter ook makkelijk met een controller kunnen maken. Maar dit is een makkelijke geldkoe natuurlijk...
Dan zou de xbox duurder zijn ivm licenties voor het gebruik van dolby digital én dts, alsmede de mpeg2 codec
waarom zou de xbox dan duurder zijn omdat hij geen ab. hoeft??? nu hebben ze ook licenties moeten kopen, dus die ab. heeft niets met licenties te maken
Via de de dvd remote betaal je voor de licenties. Als je die mogelijkheid er standaard in had gehad, dan was de prijs van de xbox hoger geweest( of i.i.g. de kosten voor MS) Nu laten ze nog de keuze over voor de mensen die al een dvd speler bezitten, Wat zij hoeven zo niet via de prijs van hun console voor de licenties te betalen.