Gears of War 3 [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dutch Future, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zet ik er toch gelijk bij? je ziet het bij COD WaW, daar was er ook zo.n competitive campaign voor 4 spelers. de beleving is weg. rushen rushen door die levels, gaat ten koste van de teamplay. sommige levels was je daar binnen 6 a 7 minuten door n level heen. als er unlocks zijn zal ik ook de arcade mode spelen, al is t alleen maar daarvoor.

    ik geef je gelijk op het punt dat het extra is, dus keus is vrij. genoeg andere modes die zeker n meerwaarde geven aan de game.
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Denk niet dat die arcade mode überhaupt veel unlocks zou hebben. Lees er NIKS over, zelfs niet op het forum van Epic Games. Nee, de focus ligt op (4 player co-op) SP, Horde, Beast en MP en niet zo'n gare Arcade mode.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    je mist het punt ook van arcade denk ik, iedereen krijgt aparte scores,... dus dit leunt juist NIET op teamplay.. denk niet dat het voor een single player ervaring is, tis competitief, niet cooperatief

    daar heb ik het juist vandaan, en van Rod zn interviews enzo, in Arcade mode gaan ze dingen zetten zoals big head mode en heleboel gekke stuff. denk dat we er niet heel veel van moeten verwachten maar blij moeten zijn dat het erin zit
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  4. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je het ook kan vergelijken met de meta-game in de Halo 3 campaign waarbij ieder zijn eigen score heeft en je kan scoren door veel headshots te maken en double en triple kills enzo. En daarnaast kan je ook nog skulls aanzetten om het interessanter te maken net als die Big Head mode en andere extra's in Gears 3.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Weet iemand welke achievements welke unlocks geven in gears 3?
     
  6. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat nog niet bekend...
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oh bummer :|
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Te verwachten neem ik aan. Het is nog maar augustus en de game komt in november toch? :confused:
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    September al toch?
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Grap neem ik aan? :)... Camera heb je dus ook aan het begin, en hoe kan e een level beter checken dan als je alle kanten op kan vliegen. Vind 't sowieso raar dat ik dit moet aanhalen. Hoort gewoon niet.

    Ik heb mij er flink aan gestoord, vind het zwaar irritant

    Dit dus:)
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    20 september
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    My bad, scheelt Epic games een draai om te oren. :+
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jaaa nog maar iets meer dan een maandje :D
    Gears 2 vandaag weer gespeeld en ondanks dat het een hartstikke leuke game is, blijft die schijt hostvoordeel te erg voor woorden :mad:!
    Potje annex gespeeld en ik vloog gewoon alle kanten op joh, schoot ik 2x vol raak op iemand en zonder dat de tegenstander schoot vloog ik opeens dood door de lucht :confused:
    Ben zo blij dat er dedicated servers inkomen, want in gears 2 is alleen horde normaal te spelen :)
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Host voordeel lijk je als je kritisch kijkt bij alle games op xboxlive wel te hebben. Laatst ook weer MW1 gedaan, ik schiet echt op iemand zijn hoofd en er gebeurd gewoon niks. Dit zag ik ook bij MW2, black ops maar ook bij gears 1 & 2..

    O.a hierom speel ik vaak liever sp dan mp, in sp werken mijn wapens tenminste altijd goed :)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beta had jij toch ook gespeeld?
    Het verschil is echt enorm hoor daar met die servers online.
    Tuurlijk is het in single player toch net wat beter, maar bots blijven nogal dom :p
     
  16. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankzij de dedicated servers loopt alles in gears 3 gewoon veel vloeiender. Hostvoordeel in gears 2 is echt heel erg. Als je host ben maak je sowiezo de meeste kills en minste deaths.

    Ik hoop wel dat ze sawed shotgun minder sterk maken, want dat is echt een vreselijk irritant wapen vind ik.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Sawed Off is fine, hoop dat ze daar niks aan hebben veranderd, misschien de down ability. Retro Lancer blindfire was waar ik me aan ergerde en die is veranderd gelukkig
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de beta ook gespeeld en ik heb daar veel heerlijke potjes gehad. Maarja zelfs daar had ik af en toe iets van.. Huh? Bots tja ik speel er graag tegen af en toe!

    Jammer dat de retro lancer is generfd, vond 'm wel fijn.
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Sawed-Off all the way... :D
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    haha die blindfire was zo accuraat dat het geen eens zin had om te richten, dat maakt geen sense bij een rifle. overpowered
    [yt]5K0MepU5gxA[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina