[XOne] [Centraal] Haagse Lan

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 22 jan 2003.

1. Jam

Jam light weight baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer genoten van de party (en natuurlijk ook weer van de ras patat :9)!
    Jammergenoeg een beetje weinig eigen teamgenoten afgemaakt }:], maar ja, je kan niet alles hebben.

2. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Was inderdaad wel lacheh om met ze 14en te gaan hakken....maar ja jongens jullie moeten echt wel veeeeel meer oefenen hoor...hehe...ging voor ons iets te makkelijk...de volgende x verwacht ik dat mijn team (the Ottomans, tja maar een leuke naam verzinnen he) het wel wat moelijker zal krijgen...greetz Hakan (YourMaster).

3. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha.. misschien moeten we wel een handicap voor jullie verzinnen.

De pics van East staan er nu ook bij: http://alienhelpdesk.com/index.php?id=1,4,

[edit]Trouwens... MOTU als live tag? Das toch een merk voor prof geluidskaarten (Mark Of The Unicorn)? Goed spul maar om jezelf ernaar te vernoemen? haha ;)

Oh enne Xtinction je was toch bezig met die costuums voor DOA3 enzo... kijk dan ook eens op: http://alienhelpdesk.com/index.php?id=1,7, daar heb ik ooit wat van de truukjes op gezet.[/edit]

Laatst bewerkt: 1 jun 2003
  4. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    haha ja dat we minimaal 1 van onze eigen teamleden moeten afslachten.."You have been betrayed by YourMaster"..

....MOTU staat voor Master Of The Universe (alleen op je gamertag kon je geen puntjes zetten)....een beetje hoog gegrepen aangezien ik nog niet echt eerste sta op geen enkel Live spel...:D

Laatst bewerkt: 1 jun 2003
  5. The Storm

The Storm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha mooi hoor die foto's komen er nog meer????
    sta er zo freaky duf op!8)

greetz The Storm

6. Chazz

Chazz Damnnnn.............

Leuk Bevonden:
    0
    hey....... m'n eerste LAN was echt cool..... oh neee..... 'Onze' eerste Lan was echt cool.. ;) Wreed om met zo'n grote groep te Halo-en, en zeker voor herhaling vatbaar. Eerst nog oefenen..... dus wie weet. (Brenda: "Kees... je gaat spijt krijgen dat je een leger Brenda's als tegenstander hebt gewenst, mijn eerste twee uur training zitten erop... and counting")

macouno, bedankt voor de uitnodiging, graag nogmaals? Later...

*)

7. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha Ik hoor Danny nog zeggen "ik staat gelukkig niet op de foto" :)
    Moet je toch nog eens goed kijken.
    Volgens mij werd je weer eens flink te grazen genomen toen ik de foto van je maakte 8)

8. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik kom net terug uit Frankrijk en het was VET!! Lekker weer gehad, wel een beetje regen, maar ja, het bier was iig goed!! Ik heb de foto's van de lan even bekeken en het zag er weer masterlijk uit daar. Wat een volk zeg, ik had er graag bij willen zijn...... Als er weer een keer een komt dan probeer ik er zeker weer bij te zijn:)

9. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    jaja, het was zekers te weten weer een vette lan.
    Volgende keer zijn we er zeker weer bij, als we kunne tenminste.

toch jammer dat er een aantal foto's erg donker zijn. Op zich wel een voordeel, sta ik er tenminste niet goed op :+

10. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de batterijen van me camera waren blijkbaar bijna op... dan flitst het goedkope ding niet meer zo geweldig ;)

11. The Storm

The Storm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo mensen als ik weer met slayer mee kan rijden (lekker hans teeuwen luisteren op de terugweg8) ) kom ik ook zeker weer!!!
    en heb liever niet dat the bear dan meegaat want die zit ik de hele dag tegen die lelijke kop van me neef aan te kijken!!!!:+

12. IK NL

IK NL Guest

wanneer weer macouno?

13. Tycho

Tycho Guest

kut site

14. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Dabo... dat zien we wel weer... niet te snel... niet te lang wachten... Ik weet niet hoe iedereen met zomervakanties zit.

Kans is groot dat het dus pas ergens augustus/september word.

15. IK NL

IK NL Guest

ik had eerder eind juni gehoopt.8)

16. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    jah :{

17. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    of begin Juli :D

18. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen toch?;)

19. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het erg druk dus word het eventueel mid/eind juli op zijn vroegst. Als er genoeg interesse is dan.

20. IK NL

IK NL Guest

okey midden juli dan :p O-)

Deel Deze Pagina