[XOne] Nieuwe router

Discussie in 'Games' gestart door Hellow!, 9 aug 2011.

  1. Hellow!

    Hellow! FUTCODBFBC2 =D

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo xboxworlders,

    mijn vader heeft plotseling een pakketje gekregen met een router en- modem in één van Telfort. Mooi en aardig, eerst wat problemen maar het hele wireless netwerk en lan netwerk loopt nu erg soepel en snel, nu dacht ik, nu 's proberen op m'n xbox. Mooi die hex code invoeren, en ja hoor... hij doet het niet, vervolgens las ik dat ik mijn netwerk moest 'configuren', ik heb het hele lijstje vanuit mijn router naar het schermpje getikt, en nog steeds doet die het niet. Please, help! :'-(
     
  2. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het handig als je wat meer info geeft, wat heb je bijvoorbeeld overgenomen vanuit je oude router naar de nieuwe?
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
  4. Hellow!

    Hellow! FUTCODBFBC2 =D

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens, maar het is opgelost. Ik heb de WPA2 wireless code naar een WPA wireless code moeten zetten, toen deed die het.. heb het zelf moeten opzoeken, die mongolen helpdesk van microsoft lezen alles voor van een papiertje en na 30 min zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen en dan ik Telfort maar moet bellen. |:-
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    tjah mongolen van xbox zijn het niet.... ze leveren garantie voor je xbox 360 en ondersteuning niet op instellingen in je router/modem what ever... heb zelf mijn xbox lekker wired gaat na mijn gevoel stukken beter dan draadloos!
     

Deel Deze Pagina