1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

CineMate® GS Iemand bekend mee?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Leis, 12 aug 2011.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben ver plan om Bose CineMate® GS 2.1 geluid set te kopen. Nu vraag ik mij af, of dit product daadwerkelijkheid 800 euro waard is? En natuurlijk of iemand hier mee bekend is?

    Alvast bedankt,

    Leis,
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik woon nog thuis, ik heb dus een kleine kamer kan geen 5.1 nemen helaas. :mad:
    Ik heb gehoord dat Bose erg goed is in zuiver geluid, maar ik vraag mij af of dit setje (CineMate® GS ) ook mooi geluid geeft?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ok dan koop je een 2.1 set met een receiver, sowieso je geld meer waard dan een crappy Bose ding kopen, trust me.
     
  5. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Even googlen naar een paar reviews, hier heb je al een pagina vol. Een aantal zijn tevreden, maar zie ook verschillende minpunten, succes.
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, ik ben er toch maar van af gestapt, en ben nu aan het kijken voor een Harman Kardon 2.1 setje.

    Thanks, voor de link, maar ben af gestapt van Bose te veel geld moet ik er voor neer leggen.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gelukkig maar, uiteraard hebben ze wel een aantal producten die goed zijn, maar algemeen is het overpriced.

    Ze steken gewoon veel geld in marketing, en de volgzame schapen die zich in die gebied zich veilig voelen en ermee associeren kopen zonder na te denken BOSE spul.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de " Harman Kardon 2.1 BDS300 gekocht en het is een prima geluid installatie! \o/
     

Deel Deze Pagina