Ja dat vind ik bedelen. Als mensen vragen of ze een hapje mogen van mijn eten ( die ik niet ken ) vind ik dat ook schooien? Als iemand jou op straat vraagt om een euro is die ook aan het bedelen. Kijk, ik vind het goed dat mensen hier met hun trial kaartje anderen blij kunnen maken, daar is dit ook voor. Maar iedereen schooit er in mijn ogen voor, en dat vind ik een beetje zielig. Mijn mening maakt verder niet uit en hoeven we ook niet over te discussieren, wou het alleen even typen omdat dit topique bijna altijd bovenaan staat ..... ciao (K)
Het is een goede manier om duidelijk te maken dat, indien er een kaartje aanwezig is, je hierover op de hoogte van gebracht zou willen worden met een PM'etje ofzo. Maar einde discussie, ieder z'n visie natuurlijk.
Als er iemand nog een kaartje heeft liggen, zou diegene mij dan een pm kunnen sturen? Hij is niet voor mij, maar voor een vriend. Misschien kennen jullie hem: WhiteScopes. ik dacht dat ik 2 kaartjes had liggen, maar ik had er nog maar 1. Ik weet niet zeker of hij het deed, dus ja...
Ahum En voor mij . Mijn verhaal met tekst en uitleg waarom Staat bij het xbox forum beschreven. Heb het verkeerd geplaats excuus daarvoor. Maar mijn vraag geld daarom wel. Thx alvast.
Ik heb net nog een oud kaartje gevonden voor 48 uur trial. Ik weet niet of de codes vervallen na een tijdje, maar hier is in ieder geval de code: B9YTX-CDHRH-3G3R9-GYF4C-DPXT8 Wel graag vermelden in het topic als je de code hebt gebruikt.
Iemand die er nog eentje overheeft? Ik heb een jaar Xbox Live besteld op internet, blijkt dat ik daar 5 dagen op kan wachten... Normaal gesproken zou je die direkt binnen krijgen, maar ze waren ineens niet meer op voorraad of zo. In ieder geval, zou fijn zijn als iemand nog zo'n kaartje over had om het weekend ff door te komen
Hallo, Heeft misschien iemand een trial-kaartje voor mij? Zo ja: stuur me een pm met de code en ik ben vreselijk blij \o/ Alvast bedankt!