wat nou halo slechtste lauchgame ooit. wat is dat nu voor gelul. Halo is de beste launchgame ooit. of de ps2 of de gc goede launchgames hadden. NEE dus, en zeker niet beter dan halo.
Ik denk dat hij het anders bedoeld,namelijk dat het een slechte launchgame was omdat halo de lat zo hoog legde,zit wel een punt in.Ik zoek nog steeds een spel dat halo kan ebaten naar mijn smaak....
nou nee, Halo is in ong 4 maand afgeraffelt voor de Xbox omdat ie de deadline van de launch moest halen :{
Ik heb wel wat positieve reacties van Brute Force gehoord... en die 8,1 dat is toch goed??? en voor degenen die dat laag vinden wil je het cijfer van xbox addict en GD Xbox wel weten(100 %). Gamespot: 76% IGN: 81% GD Xbox: 100% Team Xbox: 96% Xbox Collective: 89%
dan niet. Die game was echt al super lang in ontwikkeling voor de pc, hij moest toen alleen nog naar de xbox. en tuurlijk moesten ze een deadline halen...maar hij was wel al super lang in ontwikkeling
in 1999 werd Halo voor et eerst geshowed op een MAC, vergelijk die beelden es met hoe Halo der uiteindelijk uitzag op de xbox in de e3 2000 trailer ziet de hele game er veel mooier en scherper uit, maar zie jij hier iets van terug in de uiteindelijk versie? level 4, The Silent Carthographer was eigenlijk een test level, maar ze hebben het vanwege tijdgebrek in het verhaal gepropt, en et kwam nog goed ook het spel is afgeraffelt, maar toch ongeloofelijk goed geworden, geeft toch een goed beeld over bungie
wat ik heb gehoord is dat The Silent Carthographer er om de game langer te maken en het toch al een aardig level was er gewoon bij gestopt. maar voor de rest heb je wel gelijk ja..
jah, dat bedoelde ik eigenlijk ook et was een test level, maar omdat het eigenlijk wel bij et verhaal paste, hebbe ze et derin gestopt ontopic: ik ga Brute Force cker hale, want in alle reviews zijn ze positief over de Multiplayer/Co-op, en daarvoor wil ik de game, kdoe nml veel systemlink (hele kleine lan-party's )
Het gemiddelde punt van Brute Force op gamerankings is gewoon een keurige 86.5%. Dus wat valt er nou te zeiken?
DANK U! voor uw uitgebreide biografie. jij zijt wel echt niet de enigste die dit weet. enkel noobs die te lui zijn om te lezen en het gamesniews te volgen, weten dit niet
hm... dit lijkt me weer verdacht op een xboxfanboy. enkele vb. knul... zelda,wario,jack en dexter, ff reeks, getaway, gta-reeks... man man er zijn er zoveel voorbeelden. jij hebt de laatste tijd zeker op de maan geleefd? of ben jij mss ook weer zo'n derderangs gamer die de voorkeur geeft aan gfx, voor de gameplay :ironic:
Ok, Brute Force zal wel niet zo goed zijn als Halo als ik de meeste reacties zover hoor. Maar het is wel de eerste shooter na Halo die ik goed genoeg vind om te halen. Vooral de multiplayer lijkt me vet, op dat vlak verwacht (hoop) ik toch wel een Halo beater. Er zijn wel een aantal shooters geweest, maar die leken me allemaal niet leuk genoeg om te halen. Nu nog mijn vader overhalen en dan Brute Force pre-orderen....
Kijk anders hier even. Trouwens een hele handige link. http://xbox.stationplay.com/click2.php3?id=52088 en http://xbox.stationplay.com/click2.php3?id=52060
ik snap niet wat er zo cool aan word het word zo unrealistisch, niet grof best kinderachtig enzo spel lijkt mij compleet nix
Een 8.1 een topper? Ga toch weg. Tenminste, ik weet niet wat hier onder 'topper' wordt verstaan maar bij mij begint een topper pas vanaf de 8.5, en vanaf 9.0 echte musthaves. En IGN geeft altijd hele hoge cijfers.. Doax een 9.2 bijvoorbeeld.. het gemiddelde op Gamerankings.com is iets van een 74%. Dus een 8.1 is voor IGN erg laag. Maar op Gamerankings staat Brute Force een 86%, dus hopelijk komt dat wat meer in de buurt van het 'werkelijke' cijfer. Wat me in elk geval wel tegenvalt is dat het weer geen musthave is. Geen >90% game. Halo, Splinter Cell en Panzer Dragoon zijn de enige >90% spellen (samen met wat trieste NFL zooi maar dat telt niet mee natuurlijk) op Gamerankings.
En nog iets: de andere twee grote sites, Gamespy en GameSpot, gaven het spel respectievelijk een 7.8 en een 7.6. En als je dan even in je achterhoofd houdt dat Brute Force best wel gehyped is, vind ik dit erg tegenvallend. Maarja, ik ga hem eerst spelen, dan oordeel ik wel.
Je kan beter sites in de gaten houden als www.allxbox.com waar de reviews worden geschreven door gamers zelf. Vind het meestal belangrijker wat gamers zelf vinden dan wat de mainstream sites vinden. Gamers geven sneller hun eerlijke mening.
Op die site vind iedereen um juist weer onwijs goed! Nou weet ik ut ook nie meer.... Ik ga um iig wel halen *)
Tegen de tijd dat Brute Force uit is zullen er wel meer reviews op staan en als het dan alleen maar positief is dan zou het best wel eens een goede game kunnen zijn.