HOE ZOU HET ZIJN ALS WE EEN T2: JUDGEMENT DAY GAME VOOR HET XBOX HADDEN? EN DOOR DE MAKERS VAN GTA ONTWORPEN ZOU ZIJN DUS ROCKSTAR GAMES..MOOIE 3D OMGEVING..EN JIJ OP JE HARLEY MET EEN ONWIJS BELANGRIJKE MISSIE...ZOU JE DE ACTIE KUNNEN VOORSTELLEN?..DAT ZOU MEER DAN PRACHTIG ZIJN,,VIND JE NIET
Het zou helemaal geweldig zijn als je je capslock is een keertje uitzet. Overigens lijkt het me wel vette actie. Maar vaak zijn die gamefilms niet zo goed.
Goeie games die op films zijn gebasseerd zijn bijna niet te vinden. Maar van terminator, een van de beste films die er is, moet toch wel wat moois te maken zijn.
Volgende keer als je wat post zet dan ff je caps uit, komt wat schreeuwerig over. Overigens is er wel een Terminator game in de maak, meer info vindt je hier.
smaken verschillen natuurlijk, maar er zijn veel betere films als Terminator... denk maar aan Scarface, Godfather 1, Pulp Fiction, Pitch Black, Aliens
Terminator 2 ,, hier ken je een goed spel van maken..bevat veel actie...Scarface godfather bevat meer verhaal dan actie,, die anderen ken nog wel..T2 Deze zal wel de beste worden tussen die films
er is een teminator game, maar das niet van deel 2 die game vind ik vet hoor, echt een actie spel is dat
Idd smaken verschillen. Ik heb goede smaak, jij niet. Nee hoor grapje. Maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat men nu nog een game gaat maken van een tien jaar oude film. Ik heb trouwens nog wel Terminator 2 voor de originele Gameboy.
er was T2 op de supernintendo,,was wel leuk 2d.. hoe zou het zijn als er een 3d spel ervan gemaak zou worden
die goeie ouwe tijd op me megadrive dan, T2 ARCADE Level 3 was het moeilijkst dan moest je die auto beschermen