1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout 3 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2010.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Werkt serieus hoor. Let maar eens goed op. Je kunt meer dingen dan alleen de woorden aanklikken hoor ;)
     
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, I know, maar jouw bericht was nogal verwarrend. :p

    Sowieso hack ik bijna nooit in Fallout 3 en ik heb het ook nooit gemist. :)
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Of je doet meteen Operation Anchorage zodra je de Vault uit komt. De enemies zijn jouw level + aan het einde droppen die gasten armor + weapons.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad, eerst door de story heenspelen en dan verder met de sidequests, of in mijn geval de jacht op bobbleheads. Kweenie of ik voor de tweede keer zien heb in die sidequests.


    Wel he? Want een vriend zei dat ik minimaal level 8 moest zijn voor Anchorage anders zou het krankzinnig moeilijk zijn. Dan ga ik nu zsm die DLC beginnen voor die armor en wapens.
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Het is gelukt jongens! \o/
    Zelf een computer hacken lukte, dankzij de tip GForce, alleen MARGOT was al unreachable omdat ik daarvoor al een mislukte poging had.
    Key to succes: Ein-de-lijk ontmoette ik Dogmeat, en hij hielp ontzettend tegen die Ghouls. Ze gingen allemaal op hem af, leaving me unharmed. Echt handig, die hond.
    Het voelt wel een beetje leeg aan nu, heb nu alle mainquests van Broken Steel gedaan. Jammer dat je niet echt ziet dat door het schone water, de wereld weer groen wordt etcetera.
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Als je Fawkes tegen komt, help hem dan ff :) Je krijgt er geen spijt van, integendeel.
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vond ik ook zo'n minpunt aan Broken Steel... Leek me geweldig om Washington en de omgeving dan weer helemaal hersteld te zien worden. Jammer... :mad:
     
  8. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvraag: Alvorens je begint aan het spel moet je dan eerst goed weten wat je allemaal moet doen, in welke volgorde, waar eerst naar toe,...? Zodat je zeker niets vergeet en zo mss achievements niet meer kunt behalen?
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bobblehead als je jong bent moet je wel meteen halen, die is missable. En er is nog eentje die je kan missen op het einde.

    En je hebt telkens 3 verschillende level-achievements, voor good karma, bad karma en neutral. Die kan je misschien ook beter allemaal meteen doen.

    Wat betreft quests moet je uitkijken met de main quest, die is korter dan je denkt. Na de main quest kan je niet meer verder spelen, alleen als je de Broken Steel DLC hebt.
     
  10. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de hoofdquest je vader zoeken ofzo? Heb nl ergens eens gelezen dat je hem bijna direct al kunt vinden?
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste quest heet 'Take it Back!' en dat wat jij noemt is nog niet het einde.
     
  12. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, oke. Bedankt voor de info.
    Ik ben nl niet echt vertrouwd met dit soort games :).
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De hoofd quest bestaat uit allerlei elkaar opvolgende missies. Soms moet je voor een missie een bepaald persoon vinden of een bepaalde actie uitvoeren. Aangezien Fallout 3 echt een volledig open spel is, slechts een minimaal aantal locaties is (nog) gesloten, is het mogelijk dat je bepaalde personages vroeger tegenkomt dan het verhaal zou willen. Vervolgens wordt het verhaal hier op aangepast, je zal het dus vanzelf wel merken!
     
  14. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb hem al eens gehad, maar ik vond hem na een tijdje irritant worden.
    Soms is het handig, maar hij kilde heel veel voor m'n neus, dus daardoor geen finger om te collecten en geld voor te krijgen.
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Om nog maar te zwijgen over de XP die je misloopt met Fawkes, maar ik weet wel wat hij bedoelt.....
    Fawkes haalt de GECK voor je uit de zware radioactieve ruimte waar die inligt
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar had je die dan ook zelf kunnen pakken? :eek:
    Ach Fawkes is een epische gast, ben blij dat ik hem gered heb. Nu heb ik een vriend in die eenzame Capital Wasteland :+
     
  18. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook ermee begonnen (Goty).
    En het ziet er allemaal zeer leuk uit.
    Ik ben net uit de Vault & de omgeving er buiten zag er super uit!
    Alleen ben ik nu een beetje bang dat ik mijn weg niet helemaal zal vinden. Of valt dit allemaal wel mee?

    Edit: En heb je eigenlijk iets aan al die vwpen die je kan meenemen? Ik raap gewoon alles op wat ik tegenkom & volgens mij zit daar veel junk tussen :+.
     
  19. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die voorwerpen moet je ff kijken of ze waardevol zijn. Als ze dat zijn kun je ze verkopen aan iemand. Je moet alleen wel oppassen dat je geen troep gaat oppakken. Straks heb je dat je overencumbered bent en dat het je maar 20 caps opleverd.

    Je zult niet zo snel de weg kwijt raken. Je hebt namelijk een kompas links onderin in beeld. Hierop zie je pijltjes. Witte zijn quest related bestemmingen en doorzichtige zijn eigen gemarkeerde bestemmingen.
     
  20. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik ben al wat wijzer geworden :+.
    Maar het lijkt me, dat je toch een lange tijd nog hulp krijgt?
     

Deel Deze Pagina