ik zit vast en ik weet niet waar ik verder moet gaan nadat cognetti ofzo van de trein springt komt hij in zo een gebouw dan gaat hij met de lift naar boven en vanaf daar zit ik vast want ik weet niet hoe je boven moet komen of waar je heen moet HELPPPP
Ik heb em niet op de xbox maar ik weet het nog van de pc. Bij die lift moet je naar binnen gaan en dan moet je rondkijken naar een klein knopje en dan daarop drukken zodat je boven komt en hem verder kan achtervolgen! suc6!!
Cheat mode Start a game. Press Back during a game to display the main menu. Then at the main menu, hold L + R + click Left Analog-stick + click Right Analog-stick, and quickly press White, Black(2), White(2), Black. A cheat option will appear. The cheat menu will have "All Weapons" and "Refill" (restores ammunition, painkillers, and bullet time) options. To use these cheats, press Back during a game and select the desired options at the cheat menu. Then, press Back to resume the game. Note: Other cheats in the cheat menu must be unlocked during the game. - suc7
DeaD-SouL, zou je de volgende keer de knop willen gebruiken als je iets wilt veranderen of toevoegen aan je post? Beter dan voor elke zin een nieuwe post maken