Om diverse redenen heb ik nog geen live.
1) Ik ben net bezig geweest met een verhuizing en door een akkefietje met mijn grote vriend UPC ben ik al een maand afgesloten van breedband
(dacht vroegtijdig mijn verhuizing door te geven wegens berichten over trage hulp van UPC, maar bij waren ze snel ... 2 dagen en weg kabel, ja ook tv! Ondanks de vermelding 1 juni 2003 op mijn verhuisbericht.)
2 ) Ik koop niet alleen live voor motor gp (de voor mij nu enige leuke game on live)
3 ) Ondanks dat je kan praten lees ik veel berichten over irritant geneuzel door mede europeanen, anders dan in de engelse taal (kan een beetje frans, maar voor dit geneuzel absoluut niet genoeg)
4 ) Als ik weer werkelijk online ben (jaja 4-6-03 gaat het gebeuren), red ik het ook nog wel met m'n pc, waar het game aanbod iig een stuk groter is.
5 ) De CC is geen probleem, maar wel de ongewisse situatie over de toekomst. Voor volgend jaar is nog niets definitief bekend over de prijzen (de headset wordt waarschijnlijk duurder) en aanvullende gadgets.
/edit 6) Content downloaden f**k betaal al zat voor die spelletjes, zet het gewoon op de gekochte dvd lijkt me
Laatst bewerkt: 1 jun 2003