de reden dat je geen xbox live hebt

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boessie3, 1 jun 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik zal het niet over de cc hebben. Ik heb nog geen xbox live omdat ik nog geen xbox heb (krijg ik over een weekje of :cool:, vandaar.

Maar ik snap zoiezo het cc probleem niet want dat is toch gewoon een nummercode invoeren van wat er op je pasje staat? Als je dan gewoon heel even de cc van je moeder/vader leent en er gewoon niks mee koopt dan zie ik het probleem niet (komen de ouders toch niet achter). Maar van mij moeder mag het wel ik doe ook altijd mijn beltegoed opwaarderen met de cc is erg handig!

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Om diverse redenen heb ik nog geen live.

1) Ik ben net bezig geweest met een verhuizing en door een akkefietje met mijn grote vriend UPC ben ik al een maand afgesloten van breedband|:- (dacht vroegtijdig mijn verhuizing door te geven wegens berichten over trage hulp van UPC, maar bij waren ze snel ... 2 dagen en weg kabel, ja ook tv! Ondanks de vermelding 1 juni 2003 op mijn verhuisbericht.)
    2 ) Ik koop niet alleen live voor motor gp (de voor mij nu enige leuke game on live)
    3 ) Ondanks dat je kan praten lees ik veel berichten over irritant geneuzel door mede europeanen, anders dan in de engelse taal (kan een beetje frans, maar voor dit geneuzel absoluut niet genoeg)
    4 ) Als ik weer werkelijk online ben (jaja 4-6-03 gaat het gebeuren), red ik het ook nog wel met m'n pc, waar het game aanbod iig een stuk groter is.
    5 ) De CC is geen probleem, maar wel de ongewisse situatie over de toekomst. Voor volgend jaar is nog niets definitief bekend over de prijzen (de headset wordt waarschijnlijk duurder) en aanvullende gadgets.

/edit 6) Content downloaden f**k betaal al zat voor die spelletjes, zet het gewoon op de gekochte dvd lijkt me

Laatst bewerkt: 1 jun 2003
  3. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, laatste keer dat ik zeur:
    voor 17,- E per jaar heb je de Mastercard Azur, ook minderjarigen, je kan ook een hokje aanvinken dat je NIET rood kan staan, dus je kan gewoon een rekening met iets van 100 E aanmaken en er daar een voor maken!
    LINK om te bestellen en informatie: http://www.mastercard.nl/pages/content.asp?nodeid=MC1122&ccid=171

4. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft een creditcard invoeren voor xboxlive voor een zin als minderjarigen ook een creditcard kunnen krijgen, volgens mij is dit niet mogelijk. Ik kan trouwens xboxlive ook niet krijgen omdat ik geen cc heb en mijn ouders ook niet, terwijl ik wel breedband heb. Wat een onzin die creditcard.

5. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eindelijk ADSL (geschikt voor Live!) maar moet nu nog ff een cc regelen, en ja wil graag de kosten weten van het 2e jaar.

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De reden dat ik geen XBox Live is heel simpel. Ik ben gewoon meer geinteresseerd in de singleplayer mogelijkheid van games. Ik erger me dan ook kapot aan al die gastjes die nieuw aangekondigde games meteen al gaan lopen afzeiken puur en alleen om het feit dat het geen Live ondersteuning heeft. Belachelijk gewoon.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik nooit een Live kit zal aanschaffen. Binnen een maand krijg ik eindelijk mijn internetkabel verbinding en een cc heb ik al jaren dus dat is het probleem niet. Het gaat mij dan ook meer om de downloadable cotent voor bepaalde games en de mogelijkheid om later demo´s en dergelijke te downloaden.

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    /off topic

'k hoop alleen dat de singel-player mode nu geen stiefkind gaat worden!

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Gebruik de zoekfunctie van XBW nieuws,voor het tweede jaar is al bekend in Amerika en veel verschil vergeleken met europa lijkt het me niet.

En mijn probleem is ook een CC,maar ik ga de link van die jonger die hiervoor gepost heeft gebruiken en hoop dat ik er 1 kan krijgen,bedankt voor die link.Heb zelf namelijk al 3 maanden gezocht en proberen aan te vragen enzovoort,maar nu weer een kansje :)

9. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    heb niet zoveel geld momenteel........ |:- |:- |:- 8) 8) 8) :{ maar daar komt wel verandering in, als ik eenmaal genoeg geld heb zodat ik nog Ghost Recon ofzo, een écht live game, erbij kan kopen. Of dat kan trouwes ook wel op xbazar, wel zogoedkoop. :D

10. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Grootste opstakel... de CC!

11. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    geen (juiste) breedband aansluiting.

Heb adsl lite, en die vind ik al duur genoeg.

12. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    heb hetzelfde probleem. ik heb momenteel wel breedband (casema wanadoo broadband basic), maar daarvan is de upload de helft van wat minimaal nodig is voor xboxlive. maar zoveel zit ik er niet mee, als ik online wil gamen doe ik dat wel via de pc, want dat kan wel met mijn upload.

13. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Het doet mij zeer weinig. Ik speel met de PC al jaren online, dus dat blijf ik dan ook doen.;)

14. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht op de mogelijkheid om met acceptgiro te betalen :)

15. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen CC, maar dat is eigenlijk het probleem niet (men moeder heeft er een )

Ik vind het veel erger dat een router zoveel kost+ de kabelsoep:'-(

16. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ADSL lite dus voorlopig geen Live voor mij.

17. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al een pakketje thuisliggen, maar ik heb nog geen adsl...

18. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    zelfde verbinding als maas.. adsl is niet mogelijk in ons dorp en de duurdere variant van wanadoo cable betalen m'n ouders niet voledig dus is geen optie :p

19. Lzzrd

Lzzrd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf gewoon lekker met mun PCtje online gamen. Hoewel mijn ADSL wel snel genoeg is, zie ik de toegevoegde waarde eerlijk gezegd niet zo..

20. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, dit vind ik ook.

Maar volgend jaar ( rond halo 2 8) ) kan ik van Hetnet (adsl lite) af, en dan ga ik een snellere (met mijn vader) aansluiten.. cc geen probleem voor mij.

Deel Deze Pagina