Ik blijf maar zeggen, onderschat dit spel niet! Ik vind het echt een super goede game, veel beter dan welke andere xbox game maar ook die ik heb gespeeld... Ja zelfs beter dan halo IMO...
Ik ving afgelopen weekend een gesprek op in de lobby... Één of andere gast liep te vloeken en te tieren (en terecht!) over een Lv200 character. Dat kan maar op één ding duiden...dat inmiddels ook PSO pal gehacked is Dat is zwaar balen als dat zo is, liggen straks alle über-rares zo voor het oprapen. Bederft wat mij betreft een groot stuk van deze game, maar ja...wat doe je er tegen? Persoonlijk vind ik het tot op heden nog best meevallen. Ik ben eigenlijk nog geen dupers/hackers tegengekomen (laat dat zo blijven a.u.b.!). Maar ik vind het zooooo zielig...cheaten in online games!
ff een vraagie, wat ken je trouwens met Photon Drops? en k ben trouwens overnieuw begonnen, nu heb ik een RAmar, met ID-Section VIRIDIA, en ben nu lvl7
met photin drops kan je rare weapon maken dat wou ik gister doen tot ineens het spel vast hangt waardoor ik al mijn items kwijt raakte tevens met een paar rare items
Ik wou ff zegge dat ik ook PSO heb en ben een Fonewm lvl 18, heet Terrible K Als iemand een keer wil spelen zeg het maar
je moest die quest doen met de shop en dan met iemand praten dan maak die wapens van photon drops ik heb een FOnewm lvl 64 en ik speel nu eigenlijk alleen maar very hard (soms nog hard voor andere)
Ik heb ook nog een vraag: Wat kan ik in GODsnaam het beste aan mijn MAG geven en wanneer kan hij een betere aanval want nu kan hij alleen nog maar healen!!??? edit: Heb jij nooit last van te weinig TP??
jij bent een force dus jij moet mind van de mag omhoog krijgen moet je maar effe uitproberen welk items mind omhoog brengt en ik heb net 3 keer een aanval kunnen doen met de mag omdat ik alleen met magie aanval en niet meer met wapens(ik doe bijna geen damage meer met wapens) en mijn defense en hp is veels te laag om met wapens te vechten
eergisteren waren ook al mijn items weg!!!! alleen de items op de bank en die ik geequiped had waren er nog! veel al je vragen over PSO (o.a. wat je met die photondrops moet doen...)http://www.planetdreamcast.com/psoworld/sections.php recon: ik heb wat hoge disks voor je verzameld, zeg maar wanneer je online komt! ik heb ook veel items om te ruilen...enemy parts...power mats...stag cutlery's...gae borg's...1x RED SABER en nog wat items en ik maar hopen dat PSO EU niet gehackt zou worden!!! maar je kon toch niet op live komen als je een omgebouwde xbox had? die fransen denken dat ik cheat...omdat ik nu lvl. 109 ben!!!maar als force is het gewoon makkelijk om lvl. te gaan, ik speel nu 3x ultimate mines in 1 uur(kun je nagaan hoe snel het dan gaat) cya!!!! ps. vanavond online????welke ship/block???
assepoester:::: als je een force bent is het verstandig om een MIND mag op te voeden(lijkt mij)mijn mag heeft 45 DEF en 155 MIND(dus geen POW en DEX) check deze pagina ff: http://www.planetdreamcast.com/psoworld/magfeedingchartv3.php nu moe tje er wel uit komen...toch?!
owja allemaal, wat voor MAG hebben jullie? ( dan ken ik ff kijken ) zelf heb ik Rudra lvl 40 en Kalki lvl19
ik heb angel wings (nu ben ik net een engeltje ) lvl 200 die heb ik gemaakt door een rare item op mijn mag te gebruiken