1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik had last van de sms-backspace bug op de HTS Desire modellen (weet niet of mensen er bekend mee zijn) dus moest overstappen op een andere tekstinvoer app. Heb nu Swype geinstalleerd en holy shit was is dat handig _O_ SMSen/whatsappen gaat nu echt 10x sneller en foutlozer :) Aanrader!
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja is een leuk toetsenbord, maar alleen om berichten te sturen. Voor alle andere dingen is het HTC toetsenbord een stuk fijner. Websites intypen e.d.
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Beetje late reactie, maar Imgur is het handigste IMO. Wel even een account aanmaken op de Imgur website natuurlijk, en dan uploaden met je mobiel via die account en je kan de link zo op de PC weer ophalen.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    All I need :cool:

    Op 2.3.4. na dan, die er nog steeds niet is hier :mad:
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Why? Je kunt ook 'gewoon' typen op dat toetsenbord...
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    De toetsen zijn wat kleiner en ik vind symbolen e.d. makkelijker te vinden op het HTC toetsenbord. En eigenlijk ben ik al zo gewend aan het standaard tobo dat ik er bijna even snel op kan typen als dat ik met swype kan. Als ik nou een optie had om Swype alleen te gebruiken binnen whatsapp zou ik dat zeker doen, maar voor zover ik weet kan dat niet.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Swype onthoudt een heleboel wat je doet, en sowieso kan je www. .com etc. swypen. Ik zie niet hoe dat niet sneller is dan het standaard toetsenbord.
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Omdat het nog steeds zeer afhankelijk is van het woordenboek. Je swyped iets, maar het staat niet in het woordenboek. Kan je alles weer weghalen en het zelf neer gaan typen om het op te slaan. Nee, dan type ik liever gewoon. Misschien komt het omdat ik Swype heb gebruikt toen het nog in de beta fase was.

    Maar zoals ik zei, ik kan prima omgaan met het standaard toetsenbord dus ik heb ook geen ander toetsenbord nodig om snel te typen.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Shift+backspace en het hele woord is weg ;)
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Handig! Misschien dat ik Swype binnenkort een 2e kans zal geven.
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Toestraks Darky's rom op m'n Galaxy S gezet, loopt nu als een zonnetje. _O_
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb net mijn Samsung Galaxy Ace binnen. Wat zijn echte must have apps om te hebben? Ik heb gelijk de boel via Wifi gedaan zodat what's app mij niks kost qua MB's, maar ik merk ook hoe snel het dingetje leeg gaat, nou was ie nog niet volledig opgeladen dus dat telt ook mee natuurlijk.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zeker in het begin als je er mee speelt gaat smartphones snel leeg. Zijn genoeg lijstjes met "must have'apps hier gepost dus ik zou zeggen blader het topic een beetje door
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dat zal ik doen, ik laad de foon nu eerst helemaal op gewoon. Volgens mij vreet wifi toch helemaal niet veel van de accu? Dat was bluetooth toch juist? Was even in de war volgens mij. En er was zo'n progje die je echt nodig had om alle shit stop te zetten op je telefoon, ik heb nogal lopen multitasken dus er zal genoeg onthouden zijn door die foon, hoe heet dat progje dan?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Progje is Advanced Task Killer, de een zweert er bij de ander (waar onder ik) vindt het niet nodig. Android sluit zelf wel apps al het nodig blijkt.

    Wifi op zich zelf verbruikt niet veel. Puur door het spelen/internetten etc zelf met de telefoon gebruik je veel batterij. Dus als je hem gewoon in de broekzak hebt met wifi aan dan zul je er nauwelijks wat van merken. Constant bluetooth aan kost idd veel batterij

    edit//trouwens zijn anroidplanet.nl en androidworld.nl wel handige sites
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  16. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Hem standaard op 2G zetten scheelt mij bijzonder veel batterij. Zeker op mijn werk, waar 3G bereik matig is.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik probeer nu Firefox te installeren, dus ik googlede het en kwam op Android Market terecht maar ik blijf gewoon de error “There are no android phones associated with this account.” krijgen, ik heb dit probleem ook gegoogled maar geen echte oplossing die werkt.

    Ik heb alleen een Google account aangemaakt, alles gedaan zoals het hoort maar dit is behoorlijk irritant zeg. En nu krijg ik ook gelul dat het maximaal aantal vensters is bereikt...maar uitleg over hoe ik die vensters sluit...ho maar. En puur op de middelste knop drukken van de Ace, dat je dus helemaal eruit gaat...haalt niks uit.

    Ik heb een Android Market op mijn main menu van de foon staan,maar dat lijkt niet hetzelfde als Market.android.com , of wel? Want via Android Market op het schermpje zelf kan ik wel van alles downloaden zonder gekut over een account. Hoe zit het trouwens met wanneer ik naar Gametrailers.com bijvoorbeeld ga dat ie de videos niet kan afspelen en daarna gelijk alleen maar kan downloaden als MP4? En wanneer die dan uiteindelijk gedownload is, speelt ie de video nog steeds niet af.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De Market op je telefoon is wel hetzelfde als de Market op de site. Als je met een Google account inlogt op je telefoon en dezelfde gebruikt op de website moet het automatisch gekoppeld worden.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Nou het is een bekend probleem, en voor sommigen opgelost en voor een hoop anderen totaal niet.


    http://phandroid.com/2011/02/04/sol...-android-phones-associated-with-this-account/

    Ik heb geprobeerd via een andere site Firefox te downloaden en dat is gelukt maar als ik Firefox dan inlaad hoor ik een trilling, en na twee seconden nog een keer twee trillingen en dan vervolgens start ie niet op. Nou keek ik op de Mozilla website en mijn telefoon staat er niet tussen die Firefox support..triest.

    Zelfde verhaal met flash, niet geschikt voor mijn foon. Lekker dan, dus dat ik Android 2.2 heb ofzo boeit niks...raar hoor.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je had gewoon bij je eerste keuze moeten blijven en voor de S2 moeten gaan :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina