Gamescom 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 6 aug 2011.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Niet bij de Gamescom is dat nodig dus.

2. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54

Waarom krijg ik die Youtube vids hier nooit werkend?

EDIT: Thanks Dulle :).

Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Omdat je het altijd verkeerd doet. :+
    Je moet alleen het gedeelte na de "=" kopieren en tussen de

4. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Echt triest van de organisatie om zoveel kaarten te verkopen.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is de moeite ook totaal niet waard imo. Je kan hooguit 2 games checken lijkt het wel.

6. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor Battlefield 3 moet je 9 uur wachten. Als je daar zin in hebt ben je echt gestoord...

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ook mensen naar het ziekenhuis gebracht omdat ze onwel zijn geworden...
    lijkt me een zeer kwalijke zaak dat de organisatie dit zo heeft gedaan.. ze hadden op een gegeven moment moeten stoppen met de kaartverkoop, ze weten zelf wel hoe druk zo'n beurs mag zijn...

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb film,pjes gezien van hallen nou, dat is niet normaal hoe druk, als er paniek uit breekt om wat voor reden dan ook, dan kan het helemaal mis gaan.

--

Ik vind dat we veel van hetzelfde hebben gezien. Op zich niet erg, want wat ze lieten zien was vet. Die vita moet ik echt hebben.

Nu misschien een domme opmerking, maar waar was nintendo? Gaan die nooit naar keulen? Of heb ik iets gemist of zo?

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Wat dacht je van de Gameplay dan? Op een gegeven moment, laatste keer voor mij was 2007, was het daar ook veel te druk. Ik had een perskaart toen en ik merkte dat het om 13.00, na het persmoment, veel te druk werd met gewone bezoekers. In die haal een paar duizend mensen stoppen is niet gezond, laat staan op de GC.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga elk jaar, ik ben gisteren teruggekomen. Het gaat nergens meer over, veel te druk, amper wat te zien, of je moet zin hebben om 7 uur in de rij te staan. Dat was vroeger niet zo, in Leipzig was het veel toffer. Maar goed, het is wel een gezellige dag, je moet alleen niet denken dat je veel nieuwe shit zelf gaat spelen, dan zal je toch echt meerdere dagen moeten gaan.

11. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ben ook net terug gekomen en het was inderdaad aardig druk. We waren daar pas tegen 12u en we konden niet meer naar binnen. Er zat geen beweging in de rij, toen zijn we naar beneden gelopen en via een uitgang naar binnen gegaan. Niemand die het controleerde. Onze kaartjes zijn de hele dag nergens gescand ofzo, top organisatie! Haha, verder waren alle 'grote' games veel te druk. Daar moest je uren voor in de rij staan. Gelukkig heb ik nog wel even PES, Mario Kart 3DS en Rayman (supertof!) kunnen spelen. Voor de rest allemaal kleine onbekende games.

Al met al een leuke dag maar ik ga er nooit weer naartoe. Daarvoor is het simpelweg te ver rijden en te druk.

12. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Skyrim was niet echt de moeite hoor, na een uurtje wachten kregen we dezelfde footage te zien als tijdens de Quakecon. En het was ook van te voren opgenomen en dus geen live demo helaas :mad:. Dat had het nog een beetje goedgemaakt.
    BF3 was leuk om te doen met 64 players, maar aangezien ik de vorige delen niet echt heb gespeeld wist ik niet hoe je fatsoenlijk een heli moest besturen en stortte ik gelijk neer.
    Batman was ook erg vermakkelijke met eerst wat catwoman gameplay en daarna de dark knight zelf in een van de grote Arkham City omgevingen. Het laatste stukje van de demo speelde zich in een mansion af wat mij erg deed denken aan het eerste deel.
    De live demos die we van Borderlands 2 en Bioshock Infinite gezien hebben waren geweldig. Jammer wel dat de Bioshock footage al bekend was. Gelukkig had ik de footage maar voor een klein stukje gezien en het zag er verder erg goed uit. Een vriend van mij dacht dat het op een pc draaide, maar al snel bleek dat het om de ps3 versie ging. Het leuke extraatje was wel dat een van de developers aanwezig was en een inleiding gaf bij de presentatie en deze ook bijwoonde om vermoedelijk de reacties van het publiek te zien.
    Tijdens de Borderlands 2 presentatie viel het geluid weg en moesten we de zaal voortijdig verlaten. Gelukkig wisten we fast press passes te bemachtigen waardoor we gelijk door konden lopen bij de volgende Borderlands voorstelling. Grafisch lijkt het spel heel veel op deel een, maar ze hebben er wel aardig wat nieuwe vijanden en wapens ingestopt om het interresant te houden. Daarnaast beweren de developers dat je naar alles wat je in de verte ziet kan lopen. Ik ben benieuwd.

13. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk worden dan de maps van Borderlands 2 een soort ronde bol, zoals de aarde.
    Natuurlijk dan heel klein :+

Maar dat is de enige manier waarop ik kan bedenken dat je altijd naar de verte kan lopen ..

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Deze foto kwam ik trouwens nog tegen op m'n iPhone:

Die stond bij de nieuwe Lego Harry Potter. Daar zal iemand wel ff mee bezig zijn geweest. :D

Deel Deze Pagina