1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Als alle ratings hoger zijn maakt het toch geen verschil? Of je nou 84-89 hebt of 90-95 maakt toch niet zoveel uit?
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maar sommige spelers zijn in verhouding lager dan in Fifa 11, dus de verhouding is soms wat te groot tussen spelers imo.
     
  3. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja en..? Xavi Iniesta Villa Ronaldo en Messi zijn de volgens mij de beste spelers van de wereld en Messi is de beste speler ooit voor mij dus 95 is gewoon een goeie rating voor hem. Tis gewoon de waarheid ik vind het wel realistisch. Ze zijn niks voor de niks de beste op hun positie.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In Fifa 11 was bijvoorbeeld een El Hamdaoui 79 en dat een Ronaldo dan 89 is, is in verhouding gewoon terecht (~10 punten).
    Maar nu in Fifa 12 is Seedorf 80 en Xavi 92 (~10/12 punten).

    Die verhouding ligt gewoon compleet krom.



    Ik ben nu trouwens wel benieuwd naar wat voor ratings het Classic XI team krijgt. :9
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  6. Marvilliosa

    Marvilliosa fanfreakintastic

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Seedorf 80 vind ik ook een beetje apart.

    Ik hoop trouwens dat ze in Ultimate Team wat meer coaches hebben.
    De Boer en Koeman. Dat lijkt me wel echt vet.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    FIFA 10 waren de ratings juist weer een stuk hoger dan 11. Maar ach als ze alles omhoog trekken is het niet erg. Maar om BV een Seedorf maar 80 te geven is belachelijk.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Er zijn wel een aantal coaches van het NL elftal geweest die een rating van 80 meer dan terecht vinden voor Seedorf hoor 8)
     
  9. Don Juan NL

    Don Juan NL '-'

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat zal best inderdaad haha. Maar bij Milan is Seedorf nog steeds heel goed en een redelijk vaste waarde. En als je ziet wat voor doelpunten hij nog maakt.. bijv. deze vrije trap tegen Juventus laatst (vriendschappelijk):

    http://www.youtube.com/watch?v=x4jlXHACs1c

    Gewoon pure klasse.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk, Seedorf is ook een klasse voetballer. Er zijn voetbalgames waar Seedorf rond de 87 zit trouwens :+
     
  11. Marvilliosa

    Marvilliosa fanfreakintastic

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Zieke draai.
    Hopelijk doet hij ook die celebration als ie scoort _O_
     
  12. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je daar niet boateng?
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Mooie goals. FIFA heeft er altijd een handje van om spelers, naar mate ze ouder worden, gewoon standaard omlaag te gooien ook al leveren ze weinig tot niks in aan klasse.

    Dit jaar had Ronaldo (de ouwe) 60 pace ofzo terwijl het ooit de snelste speler ooit was. Hij is een stuk minder snel inderdaad maar 60?? Come on.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    [​IMG]
    -10 had inderdaad meer op zijn plaats geweest.
     
  15. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Hij was dik in de 90 vroeger toch? Ook al was hij dik, alsnog liep hij redelijk wat spelers er gewoon uit.

    Hetzelde met Ronaldinho. Zijn stats mogen ook wel weer wat omhoog sinds hij in Brazil voetbalt.
     
  16. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet, dan verschillen we van mening :thumbs:
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Hij moet wel beetje op het niveau van zijn ploeg zijn. Een Ronaldinho van 85 tegen spelers van 70 in diezelfde competitie is niet echt tof. ;)
     
  18. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik gewoon onzin. Je moet spelers beoordelen op hun kwaliteiten en niet vanwege de club waar ze bij spelen. Chelsea/Madrid/Man Utd en ja zelfs Barcelona hebben een paar zaad spelers in de selectie maar alsnog krijgen die een buiten proportionele rating. Ronaldinho doet het gewoon goed is inmiddels al 2-3 keer ook in-form geweest en is vaak beslissend dus zijn rating mag best een tikkie omhoog.

    Zelfde gaat op voor Affelay, eerst is hij 78 bij Psv en nu ineens 84 bij Barcelona. Op basis van wat...hij heeft nog niet bijster veel laten zien dat een 84 rating zou moeten rechtvaardigen. Kijk, ik vind het prima omdat het dan een leuke speler word voor in het Nederlands-elftal maar helemaal realistisch is het niet.

    92 Ronaldo en 95 Messi is ook zoiets raars. Ronaldo scoort 43 doelpunten in de competitie en breekt een eeuwenoude record en nog is hij een stuk lager dan Messi. Ik heb geen zin in een Ronaldo-Messi discussie maar ik vind dat Ronaldo dan wel of hoger verdient of Messi lager.
     
  19. Marvilliosa

    Marvilliosa fanfreakintastic

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook, maar Seedorf doet meestal die celebration als ie scoort dus t zou wel vet zijn als ie het op fifa ook zou doen.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nog steeds dat gezeur over die 84 van Afellay!? Is een prima score voor een prima speler. Technisch zeer goed, individuele actie, prima passing en voorzetten altijd, wat wil je nog meer!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina