[Splinter Cell] Police station, black box, help!

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrCaBLeGuY, 2 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrCaBLeGuY

MrCaBLeGuY te warm ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet verder in level 1 - policy station - van splintercell op de xbox :{ Ben bij het tweede deel en moet die black box vinden in dat huis, hij zou achter een bookshelf zijn maar kan niks uitvoeren bij die kast. Ik heb de beide gasten die in dat huis verblijven sort of afgeschoten. Verder op in het huis is nog een deur maar heb je een code voor nodig, iemand wel al verder gekomen?

Ik heb wel dat schilderij gevonden en de code van die balcony door, maar op dat balkon is niks te vinden en achter het schilderij ook geen black box.

Laatst bewerkt: 2 jun 2003
  2. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een centrale thread voor Splinter Cell, de volgende keer moet je daar je vraag stellen. Maar goed, ik zal je vraag beantwoorden. De black box zit achter een schilderij. Dat schilderij hangt in de kamer van de keypad-locked door. Je moet voor het schilderij gaan staan en dan verschijnt er ''slide open'', druk op a en je hebt hem gevonden.

3. MrCaBLeGuY

MrCaBLeGuY te warm ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon geen centrale thread vinden, vond er aantal maar geen een welke als centraal stond aangegeven.

Waarom worden er geen topics als:"

[Centraal] Game

gemaakt, das wat overzichterlijker, zorg dan in ieder geval dat er dan centraal in de topicttitel staat. Dan snapt een newbie ook dat het een centraal topic is ...

Maar euhh dat schilderij heb ik gevonden, vind daar achter alleen een computer met code voor balcony. En heb vervolgens geen flauw idee wat je verder moet doen ...

4. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nu je het zegt, ik kan hem zelf ook niet vinden, terwijl ik hier toch al wat langer ben. |:-

Maar goed je moet de deur in en dan moet je naar links, daar zie je een zip-line en daarmoe moet je naar het dak aan de overkant glijden.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    je komt uit op dat balcon, dan aan je linkerkant zie je een kabel hangen, spring en gij zult gaan^^.. maar als je zo'n moeite ermee hebt, mayb moet je dan is even de laatstuitgekomen, en daarvoor uitgekomen xbm's kopen.. daarin staat een mooie walkthrough met plaatjes erbij:p, je kan natuurliijk ook op inet zoeken..

lol had ik helemaal de post hiervoor me niet gelezen:)

6. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou de Xboxmagazines niet kopen voor die walktrough want dat kost alleen maar geld en je kan het ook hier vragen.

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  8. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    nah die xbm walkthrough is niet echt uitgewerkt. Van die stukken van schiet alle gasten kapot en loop naar de volgende kamer. Je kunt beter een uitgebreidere walkthrough zoeken op gamefaq.com ofzo

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina