3dr person en 1st person shooters

Discussie in 'Algemeen' gestart door DarkSoldier, 1 jun 2003.

1. mischa

mischa Guest

mij lijkt het dat je bij brute force wel als 1 van de enige tps een goed overzicht hebt van wat er voor je gaande is.
    meestal zie je niet goed wat er zich in de wijde omtrek gebeurd en daarom zuigt tps!
    alleen co-op met 4 man bij conflict desert storm is leuk, is 1 van de leukste co-op's!!!

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ik denk dat dat is als je alleen het hoofd ofzo van je character ziet. Maar veel gebruikt wordt dit niet, of zelfse helemaal niet....

3. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij bestaat dat niet, omdat first person vanuit de persoon zelf gezien wordt en tharid person zeg maar vanuit iemand die ook in het spel zit, een derde.

4. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    jawel 2nd bestaat wel
    als je mannetje op het beeld afloopt(dus naar jou toe), word dus zelden gebruikt. Enige voorbeeld dat ik kan bedenken is crash bandicoot op de psx dan heb je van die stukkies die je moet rennen dan zit er zo'n stene bal achter je aan en ren jij op het beeld zelf af

5. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening:

In FPS heb je het gevoel in het lichaam van de hoofdpersoon te zitten en dat geeft de nodige feel.

In TPS kan je om hoekjes heenkijken en dan weet je of er vijanden aankomen en dat is erg handig.

Het maakt voor mij dus niets uit wat beter is, maar mij lijken FPS toch iets beter.

6. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    TPS

Ik vind het allebij leuk, TPS en FPS. Ik heb Shiny laatst nog gesmeken om MDK 3. MDK (En MDK2 ook wel) blijft een van de beste (naar mijn mening) TPSers aller tijden. Daar zou echt een vervolg op moeten komen voor de xbox, maar dan meer terug naar de Shiny roots.

7. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ja , kan wel, maar FPS blijven tog de beste :9

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Bij firstperson is het gewoon veel cooler hoe je ziet hoe je wapen te keer gaat en hoe je iemand recht in zijn hoofd raakt

9. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    he sabzero:D jou heb ik in mijn friend list:d

je hebt gelijk, ik vind 3dr person daarom ook echt shit!:mad:

10. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Het is gewoon een kwestie van smaak. Zelf ben ik helemaal verslingerd aan FPS, omdat ik, mits het een goed spel is, helemaal in een spel gezogen kan worden. Halo en RtcW zijn wat dat betreft toppers. Volgende op mijn lijst is Soldier of Fortune 2! Slurp!! (sorry even wat kwijl wegvegen)

Deel Deze Pagina