mij lijkt het dat je bij brute force wel als 1 van de enige tps een goed overzicht hebt van wat er voor je gaande is. meestal zie je niet goed wat er zich in de wijde omtrek gebeurd en daarom zuigt tps! alleen co-op met 4 man bij conflict desert storm is leuk, is 1 van de leukste co-op's!!!
ik denk dat dat is als je alleen het hoofd ofzo van je character ziet. Maar veel gebruikt wordt dit niet, of zelfse helemaal niet....
Nee, volgens mij bestaat dat niet, omdat first person vanuit de persoon zelf gezien wordt en tharid person zeg maar vanuit iemand die ook in het spel zit, een derde.
jawel 2nd bestaat wel als je mannetje op het beeld afloopt(dus naar jou toe), word dus zelden gebruikt. Enige voorbeeld dat ik kan bedenken is crash bandicoot op de psx dan heb je van die stukkies die je moet rennen dan zit er zo'n stene bal achter je aan en ren jij op het beeld zelf af
Mijn mening: In FPS heb je het gevoel in het lichaam van de hoofdpersoon te zitten en dat geeft de nodige feel. In TPS kan je om hoekjes heenkijken en dan weet je of er vijanden aankomen en dat is erg handig. Het maakt voor mij dus niets uit wat beter is, maar mij lijken FPS toch iets beter.
TPS Ik vind het allebij leuk, TPS en FPS. Ik heb Shiny laatst nog gesmeken om MDK 3. MDK (En MDK2 ook wel) blijft een van de beste (naar mijn mening) TPSers aller tijden. Daar zou echt een vervolg op moeten komen voor de xbox, maar dan meer terug naar de Shiny roots.
Bij firstperson is het gewoon veel cooler hoe je ziet hoe je wapen te keer gaat en hoe je iemand recht in zijn hoofd raakt
Het is gewoon een kwestie van smaak. Zelf ben ik helemaal verslingerd aan FPS, omdat ik, mits het een goed spel is, helemaal in een spel gezogen kan worden. Halo en RtcW zijn wat dat betreft toppers. Volgende op mijn lijst is Soldier of Fortune 2! Slurp!! (sorry even wat kwijl wegvegen)