Spanje is wel lekker. Monaco reken is sowieso altijd op 0 punten. Een paar rondjes kan ik wel rijden, maar meer dan 10 en ik raak altijd wel de zijkant ergens.
Dat is niet te hopen... dan ben je lekker aan het racen en dan moet je vervolgens 1 ronde verplicht toekijken hoe de autopilot achter de SC aan rijdt.
Jup, dat lijkt me wel kut, als het compleet automatische piloot zou zijn. Maar je kan niet helemaal vrij rijden achter de safetycar, dat zei een codemaster dude al. Dus zal wel een tussenweg worden. ben benieuwd hoe het uitpakt.
Dit is inderdaad erg frustrerend aan Monaco. Ook al rijd je enkele rondjes vrij vlekkeloos en heb je de indruk dat je er eindelijk eens een deftig resultaat kan rijden, dan raak je weer ergens de kant of spin je helemaal rond na een bocht. Kutcircuit, maar toch heeft het wel de charme om er telkens voor te gaan. Itt tot een Silverstone, op 1 of andere manier krijg ik daar geen poot aan de grond, of Singapore, waar ik gewoon hard in de muur knal nadat ik al voor de tiende keer gedraaid sta of geparkeerd in de grindbak
AHHHHHHH Singapore heb ik meer moeite mee dan monaco.. maar moet de mening delen, als je eindelijk eens 10rondjes zonder je vleugel kwijt te raken het gereden wil ik altijd weer proberen iets sneller te gaan.. en dan
http://www.gamer01.nl/videos/54-BCR-F12010-Finale-Gamer01-Race-1 1e race @ finale F1 2010 Bavaria City Racing.
Hopelijk spin je in F1 2011 iets minder snel wanneer je de curbstones toucheerd.. Het is echt frustrerend als je al je flashbacks hebt gebruikt en in de laatste rondjes je opnieuw spint en je doelstelling dus niet haalt. Circuits die opvallend moeilijk zijn t.o.v. de overige circuits zijn Spanje en Monaco en in mindere mate Silverstone, Singapore, Japan en Brazilie.
Ik heb het alleen in Singapore en de laatste chicane in Barcalona dat ik vaak spin Wat ook irritant is dat je soms opeens stil staat doordat er een 'randje' zit tussen de vangrails. Als je dan te dicht langs de vangrails gaat dan blijf je eraan haken..
Op Brazilië na deel ik uw mening. Interlagos vind ik wel nog vrij goed gaan, went makkelijk en vrij veel bochten die snel te nemen zijn. Suzuka is idd een ramp, zeker online. Een uitstekend circuit voor de 'ik vind het leuk om iedereen in de vangrail te rijden' racers
Ik ben in mijn eerste seizoen aanbeland op Suzuka, in FM3 heb ik die wel aardig in het snotje maar op één of andere manier heb ik hier veel minder snelheid in het eerste gedeelte dan de AI. Iemand tips voor vooral de bocht na de twee s-bochten in het begin, deze draait twee keer links in 1 lange bocht en ik krijg mijn bolide er gewoon veel minder hard doorheen dan de AI. Ik rij meestal ook de practices erg uitgebreid net zolang ik mee kan in de top 5 maar krijg dat op Suzuka maar niet voor elkaar.
Ik zie de bocht niet echt voor me, maar Suzuka is dat het circuit waar je itt tot andere circuits vrij ver over de curbstones mag? Denk dat je in die S-bochten bijna met 4 wielen erover mag waardoor je telkens een ideale lijn maakt die ervoor zorgt dat je niet hoeft te remmen, maar enkel kort de gas lossen. Zo kon ik perfect de AI volgen.
In het filmpje wordt op 04:32 gemeld dat jij de volgende baan mocht kiezen en vervolgens kom je er achter dat Robert Spa heeft gekozen? Wel spannend, ben benieuwd naar de uitslag! Ik dacht trouwens ook gehoord te hebben dat je in een 2-pers F1 mocht plaatsnemen, maar het blijkt een driftdemo te betreffen.
Ja die keuze ging nergens over, eerst mocht hij kiezen > Montreal, toen won ik, mocht ik kiezen > Silverstone, toen werd besloten dat ik weer mocht kiezen omdat ik verloor maar toen werd het opeens Robert omdat ik de vorige baan al gekozen had.
is het nou waar dat het spel is uit gesteld tot begin 2012? want zoiets haalde ik uit de mail van codemasters.