1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Need for Speed: The Run

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 apr 2011.

  1. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan precies dezelfde voorkeur qua racegames, hou ook eerder meer van verschillende landschappen, doorheen de stad of de natuur. Als ik circuits wil koop ik wel F1, behalve als er een nieuwe PGR uitkomt, maar dat is dan weer meer voor het kudosysteem.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, een combinatie zou perfect zijn, tdu2 is dat een beetje, maar daarom speel ik beide racegenres maar ;)
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Lijkt mij inderdaad ook! Zolang ze de rijeigenschappen van NFS Hot Pursuit aanhouden....
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Heb van de week maar weer eens de eerste NFS HP voor de PC geinstalleerd, en het valt direkt op hoe moeilijk het is in vergelijking met de NFS achtervolgingen van het heden. Ook hoe erg de wagens afremmen als je ook meer even drift of de muur, rotsen raakt... was dat even vergeten hoe dat toen aanvoelde haha.

    Wat ik hoop is dat deze game een beetje die richting uitgaat, en weer uitdaging bied aan het rijden van de wagens zelf, en de achtervolgingen niet teveel Most wanted stijl gaan worden waardoor het te lang duurt. Ook ik beleef veel plezier aan arcade racers en prefereer ik deze zelfs liever dan een simulatie, maar ook hier gaat het genre langzaam achteruit. Ja dan heb je wel Split second en Blur, maar dat is niet zo mijn ding, geef mij maar zoiets als Racing evolution of weer een goede Hot Pursuit achtige game, vooral die agenten met dat Texaanse accent zou wel weer eens grappig zijn.
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je een racegame interessant? Zo!

    [yt]vxW1Y6bytHo[/yt]

    Irina Shayk en Chrissy Teigen! :9 :9 :9
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat zijn wel een paar lekkere wi... Uhm, bedoel mooie auto's zeg! :D
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nice hoor :)

    spel lijkt me nog steeds super, maar kom er toch niet aan toe
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben zelf wel wat positiever geworden over het spel, persoonlijk lijkt deze me wel beter worden dan die laatste Hot pursuit, Dat zag er erg goed uit maar voor mij niet op het nivo vanuit Hot Pursuit 98 qua de gameplay en opzet, beetje te enerverend. Gek genoeg vind ik deze game dan wel weer een sfeertje hebben van de HP games, als ik het zo bekijk dan vanaf het beeld.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [yt]FUFLpQxqWS8[/yt]

    [yt]JdBfCSdX8-8[/yt]


    Screens:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Mooie filmpjes as allways met een nieuw NFS spel, en de oeroude Hot pursuit feeling komt weer teboven als ik de filmpjes bekijk met name de eerste. De wagens ogen nu eindelijk een heel stuk complexer en lijken passioneler inelkaar gezet, omgevingen zijn ook vrij oke maar wel veel beter dan bijvoorbeeld een Most wanted, heb dat spel voor de PC die overgens nog harder gaat (althans de illusie aan erg veel blur wekte dat wel op)dan de console versie, maar dit ziet er wel beter uit.

    Naast Forza 4 zal dit een spel kunnen worden die de PGR positie wel serieus kan gaan inpikken, dan heb je een sim naast een arcade racer als je eens even stoom af wilt blazen. Enige vraag wat me nog rest of het spel leuk blijft, bij de voorgaande delen in die steden ontbrak er teveel aan allure om het voor de fun te spelen.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    [​IMG]
    [​IMG]
    Demo NEED FOR SPEED™ THE RUN
    Bestandsgrootte: 1.20 GB

    [​IMG]


    Mijn 2 eerste runs op de 2 tracks opgenomen. :+



    Geen slechte game... Moet wel nog wennen aan de handling van de auto's. Voelt wat log en zwaar aan (misschien heb ik gewoon te veel Blur gespeeld :+)

    De 2e track is opzich natuurlijk wel epic, maar oh zo moeilijk om die troep te ontwijken. Het wordt gewoon een trial en error race. Crash een paar keer. Onthoud waar de rotsen vallen. Ga eromheen. Winst.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik boycot deze game puur om de Porsche monopolie die EA bezit :+
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    nice, vanavond eens even proberen!
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kom niet voorbij de eerste race, er blijft staan 'Try again' ik wil gewoon die sneeuwtrack ook even zien. Valt me wel op dat de demo niet zo soepel draait als Hot Pursuit, er zit vertraging in lijkt wel.


    WTF...ik heb iedereen ingehaald, nog net vlak voor de finish haalde ik de laatste in en nog steeds krijg ik 'try again' ...wtf?!!!
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [yt]UBbVn5VaZ7c[/yt]
    Kan mijn filmpje niet draaien :mad:. Naja moeten jullie het zomaar doen :+
    Was op Hard btw
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Als je van het gas afgaat, remt de auto dan vanzelf af? Dat vond ik in Most wanted nogal irritant, maakte het wat onprettig bochten te nemen.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Speelt echt gaar, vooral vergeleken met het zeer goede NFS Hot Pursuit. Auto's voelen echt stroef aan.
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    denk dat het een kwestie van wennen is.

    Ik vond hot pursuit in het begin ook 3 x niks. HP heeft natuurlijk niks met autorijden vandoen met al dat gedrift a A 280km/h.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Van mij was ook op Hard hoor. :+ En die Lambo is kut. Die Porsche reed ik direct al een stuk beter mee. :p
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Alle NFS delen van zowel vroeger tot nu hebben besturingsproblemen gehad, behalve de PC versie van Road challenge ging best lekker en daarna werd dat beter tot Hot pursuit 2. Most wanted heb ik voor de PC maar stuurt ook al niet fijn, mede door dat afremmen als je gas los laat. Bij Carbon vond ik het dan wel weer een verbetering, Undercover niet eens aangeraakt al vond ik de omgevingen vanuit de filmpjes wel fraai, maar de gameplay zou veel minder zijn. De laatste HP vond ik niks, dus dit deel moest het voor mij gaan doen om me weer aan de NFS te krijgen.
     

Deel Deze Pagina