Dat is niet waar wat jij nu zegt. Uit eigen ervaring bij een zelfde actie van Gamemania bij de Halo reach actie, klopt het precies wat hij zegt.
Een game moet voor hun voor minimaal 15 euro verkocht kunnen worden anders nemen ze hem NIET aan. Bovendien mogen ze elke game weigeren. Als ze bijvoorbeeld al x aantal keer een game binnen hebben dan nemen ze hem ook niet meer aan.
Destijds zelf 7 games meegenomen, en ze namen er maar 1 aan
Omdat de games hun minimaal 15 euro moet opleveren. Toen ik vroeg welke games ze dan wel aannamen, noemden ze games van een paar weken oud... alsof ik die weg zou doen voor een tientje. Maar ze wisten het goed gemaakt, ze wilden wel 4 "mindere" games aannemen die dan als 1 game zou gelden
Dus moest dan maar ff 5 games inleveren om in aanmerking te komen.
Heb er dus erg slechte ervaring mee. Je kan je games beter zelf verkopen krijg je er heel wat meer voor. Weet niet of dit in elke Gamemania vestiging gebeurd, maar in Leeuwarden wel.
Bel ze iedergeval van tevoren op om te horen of ze je games aannemen, want anders kan je er wel eens voor niks heen gaan. Helemaal lullig als je er niet vlakbij woont zoals ik destijds.
Klik om te vergroten...