Ik heb een disney dvd van peter pan en die doet het niet op mijn xbox! het is gewoon regio 2 en er zitten geen krassen of viezigheid op! Ik weet dat bijv Sneeuwwitje of Fantasia het niet doet op xbox maar over peter pan kan ik niks vinden! Zijn er mensen hier die de peter pan dvd ook hebben en er ook problemen mee hebben? het is trouwens de 1ste dvd niet die van return too neverland!
Ik he um ook maar ik heb er geen problemen mee maar kzou nie weten waar ut aan zou kunnen liggen sorry
Nou, dacht het dus ff niet he! ik weet ook niet waar het aan ligt maar het is zeker geen kopie! hij is precies hetzelfde als al mijn andere originele disney dvd's! @bitchslap: is die van jou niet "Return to Neverland" dus deel 2, die heb ik ook maar daar heb ik ook geen problemen mee!
stephanherms @bitchslap: is die van jou niet "Return to Neverland" dus deel 2, die heb ik ook maar daar heb ik ook geen problemen mee! nee is gewoon deel 1
ga naar de winkel en leg daar je probleem uit, vraag om een nieuwe en kijk of die het wel doet. @dioga: WATTAFAK!! Pinky pwnatsj!!